• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

فلاحی: فرماندار بهار با نماینده معین همکاری نمی کند/وزیر کشور باید پاسخگو باشد

  • کد خبر : 102881
  • 20 بهمن 1399 - 10:55
فلاحی: فرماندار بهار با نماینده معین همکاری نمی کند/وزیر کشور باید پاسخگو باشد

احسان قنبری، فرماندار شهرستان بهار و احمد حسن فلاحی، نماینده معین شهرستان بهار دو شخصیت اول قوای مقننه و مجریه در شهرستان هستند که تاکنون در یک جا جمع نشده اند و کسی این دو را با هم در یک جا رویت نکرده است. به گزارش عصر همدان، اواخر مرداد ماه امسال بود که حجت […]

احسان قنبری، فرماندار شهرستان بهار و احمد حسن فلاحی، نماینده معین شهرستان بهار دو شخصیت اول قوای مقننه و مجریه در شهرستان هستند که تاکنون در یک جا جمع نشده اند و کسی این دو را با هم در یک جا رویت نکرده است.

به گزارش عصر همدان، اواخر مرداد ماه امسال بود که حجت الاسلام فلاحی در فقدان عیسی جعفری به عنوان نماینده معین شهرستان بهار انتخاب شد تا در بالاترین مقام قوه مقننه کار بازرسی و نظارت بر دستگاه های اجرایی را در شهرستان بهار عهده دار شود.

دستگیری محمدعلی پورمختار، نماینده پیشین حوزه بهار و کبودراهنگ به اتهام مفاسد اقتصادی و اذعان بسیاری از فعالان سیاسی اجتماعی در کم کاری وی در دوره تصدی نمایندگی دو شهرستان بهار و کبودراهنگ و پس از آن فقدان عیسی جعفری بر اثر بیماری کرونا و درد نبود نماینده دلسوز در منطقه با انتخاب نماینده معین اندکی تسکین یافت.

هم اکنون حدود ۶ ماه از معرفی حجت الاسلام فلاحی به عنوان نماینده معین بهار می گذرد و دیده شده که وی در این مدت از شهرهای بهار، لالجین، صالح اباد و مهاجران بارها بازدیدهای میدانی داشته و با اقشار مختلف دیدار کرده است، اما وی تاکنون در فرمانداری رویت نشده و فرماندار بهار نیز تاکنون در کنار وی دیده نشده است.

حجت الاسلام فلاحی که هفته گذشته در مراسم گرامیداشت دهه فجر به سوالات مردم پاسخ میداد در پاسخ به سوال یکی از شهروندان در خصوص عدم مطالبه نماینده از فرماندار برای انتشار بودجه تخصیص یافته شهرستان به صراحت اذعان داشت: فرماندار بهار با نماینده معین همکاری نمیکند و به دستگاه های اجرایی هم گفته که با بنده همکاری نکنند؛ این ادبیات را من برنمی تابم.

وی افزود: در این باره به استاندارد و معاون سیاسی تذکر دادم و در همین مورد وزیر کشور باید بیاید جواب دهد، همین الان پرونده وزیر کشور به خاطر عملکرد مسئولین استانی در کمیسیون شوراها آمده و به امضای ۳۰ نماینده رسیده و وزیر باید در مورد کم کاری مسئولین استانی پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: بعضی ها اینجا برای من موانعی درست کردند که نتوانم کار کنم، هر مدیری که خوب کار کند، بنده از او پشتیبانی می کنم و هر مدیری که کم کاری کرده و کار نکند، بزرگترش در وزارت خانه باید جوابگو باشد.

فلاحی در ادامه به طرح حریم سیاسی و مشکل آلایندگی شهر بهار اشاره کرد و اظهار داشت: طرح حریم سیاسی و بحث آلاینده ها کار اجرایی است، چه کسی وظیفه اش بوده پی گیری کند؟ چرا به وظیفه اشان عمل نکرده اند؟ چرا پای طرح حریم سیاسی را امضا زده اند؟ من امروز نقش نظارتی دارم و همه دستگاه ها باید به من پاسخگو باشند، اینکه یکی بیاید بگوید این حق ندارد بیاید اینجا، با او همکاری نکنید، ما این را برنمی تابیم.

پس از حدود ۶ ماه، این اولین بار است که حجت الاسلام فلاحی به صراحت در مورد موضع احسان قنبری که شخص اول دولت در بهار است در قبال نماینده معین اظهار نظر می کند، در جایی که منافع شهرستان و مردم آن بالاتر از هر چیزی است، دیده می شود که به دلایل نامعلوم و گویا از سر لجبازی فرماندار بهار در مقابل نماینده معین بهار موضع گرفته و با وی همکاری نمی کند.

آنچه که به وضوح باید در اولویت قرار گیرد منافع مردم است و انتظار مردم ما این است که مسئولین در هر رده ای که هستند منافع مردم را در راس کار خود قرار دهند و بی شک نماینده معین نماینده مردم است و پاسخگویی فرماندار و دستگاه های اجرایی به نماینده یعنی پاسخگویی به مردم.

مردم ما انتظار دارند که در ۶ ماه باقی مانده از عمر دولت یازدهم با خاطره ای خوش روسای این دولت را از شهرستان بدرقه کنند نه اینکه لج بازی ها و سوء مدیریت ها در ذهنشان نقش ببندد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=102881
  • دیدگاه‌ها برای فلاحی: فرماندار بهار با نماینده معین همکاری نمی کند/وزیر کشور باید پاسخگو باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.