• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3
مسئول بسیج سازندگی شهرستان ملایر خبر داد:

فعالیت ۵۴۷ گروه جهادی در ملایر

  • کد خبر : 205806
  • 07 آذر 1402 - 12:43
فعالیت ۵۴۷ گروه جهادی در ملایر
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر گفت: از ابتدای سال ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان اعطا شده است و این تسهیلات برای ۱۶۴ نفر اشتغال‌زایی کرده است.

محمد ملکی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به مهم‌ترین اقدامات بسیج سازندگی در ملایر اظهار کرد: گروه‌هایی جهادی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و اقتصاد مقاومتی فعال هستند.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم گروه‌های جهادی در بخش عمرانی ساخت و مرمت منازل مسکونی محرومین و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی است، عنوان کرد: در حال حاضر ۱۸ گروه جهادی مرمت ۸ منزل محرومین را انجام می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر گفت: این منازل مسکونی در روستاهای مهرآباد، بیاتان، چشمه‌ساران، کهکدان، گماسا، ازناو و دهنو علی‌آباد و در مناطق شهری امامزاده عبدالله، نفت سیاه و بلوار شهید تاجئک قرار دارد که همزمان با هفته بسیج به بهره‌برداری رسیدند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج سازندگی ملایر عنوان کرد: در این عملیات اجرایی ۳ خانه عالم توسط گروه‌های جهادی در روستاهای گرجایی، زمان‌آباد و رضوانکده آغاز شد.

ملکی بیان کرد: افتتاح و بهره‌برداری از ۲ کارگاه اقتصاد مقاومتی قالی‌بافی و خیاطی در شهر ملایر از دیگر برنامه‌های هفته بسیج بود. وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان اعطا شده است، تصریح کرد: این تسهیلات برای ۱۶۴ نفر اشتغال‌زایی کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: این تسهیلات در بخش‌های صنایع تبدیلی، مشاغل خرد خانگی و دامداری اعطا شده است. وی با بیان اینکه ۵۴۷ گروه جهادی در سطح شهرستان ملایر فعالیت دارند تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۶۰ میز خدمت به کمک ادارات برگزار شده است.

وی ۷ مورد برنامه ویزیت رایگان در ایام هفته بسیج در ملایر اجرا شده است، تصریح کرد: توزیع ۷۸ مورد جهیزیه، رزمایش گروه‌های جهادی فاطمیه ۳ با حضور ۶۸ گروه جهادی و انتخابات شورای جهادی شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=205806
  • دیدگاه‌ها برای فعالیت ۵۴۷ گروه جهادی در ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.