• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

فعالیت پنج کارگاه بازارمحور با اشتغال بیش از ۴۰ نفر در مرکز فنی و حرفه ای بهار

  • کد خبر : 76684
  • 01 مرداد 1399 - 14:00
فعالیت پنج کارگاه بازارمحور با اشتغال بیش از ۴۰ نفر در مرکز فنی و حرفه ای بهار

فرهاد اکبری از ایجاد پنج کارگاه بازار محور با اشتغال بیش از ۴۰ نفر در این مرکز خبر داد. فرهاد اکبری، رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بهار با گرامیداشت هفته ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: تلاش همه ما در مرکز آموزش فنی […]

فرهاد اکبری از ایجاد پنج کارگاه بازار محور با اشتغال بیش از ۴۰ نفر در این مرکز خبر داد.

فرهاد اکبری، رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بهار با گرامیداشت هفته ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: تلاش همه ما در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهار در جهت ایجاد بسترها و زمینه های مناسب اشتغال برای جوانان و حمایت از کارآفرینان این شهرستان است.

وی افزود: ایجاد کارگاه های کوچک بازار محور یکی از راه های ایجاد اشتغال برای جوانان است که ما سعی کرده ایم با آموزش های لازم در این باره وارد شویم.

اکبری در ادامه با اشاره به شعار امسال با نام جهش تولید گفت: ایجاد پنج کارگاه بازار محور با هدف کمک به تولید داخلی در این مرکز از جمله فعالیت های مرکز فنی و حرفه ای بهار است که امیدواریم بتوانیم تعداد آن را بالاتر ببریم.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بهار ادامه داد: کارگاه فرفوژه، گلخانه، کارگاه پوشاک، طلا و جواهر و کارگاه میناکاری از جمله این کار گاه ها هستند که بیش از ۴۰ نفر در آن ها مشغول به کارند.

وی در خصوص اشتغال در کارگاه های این مرکز اظهار داشت:  گلخانه، کارگاه میناکاری، کارگاه های طلا و جواهر و فرفوژه هر کدام تعدادی نیرو را مشغول به فعالیت کرده است.

اکبری همچنین از وجود چندین کارگاه ثابت در این مرکز خبر داد و گفت: علاوه بر کارگاه های بازارمحور ۱۰ کارگاه آموزشی ثابت در مرکز و ۲ کارگاه سیار روستایی و یک کارگاه سیار در زندان اصلاح و تربیت زیر نظر مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بهار فعالیت دارند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=76684
  • دیدگاه‌ها برای فعالیت پنج کارگاه بازارمحور با اشتغال بیش از ۴۰ نفر در مرکز فنی و حرفه ای بهار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.