• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

فرمانده انتظامی استان همدان درگذشت سردار ابوحمزه را تسلیت گفت

  • کد خبر : 97372
  • 30 آذر 1399 - 11:55
فرمانده انتظامی استان همدان درگذشت سردار ابوحمزه را تسلیت گفت

سردار سلمان امیری درگذشت فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان را تسلیت گفت. به گزارش عصر همدان، در پی عروج ملکوتی جانباز سرافراز سردار رشید اسلام سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه، سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان این ضایعه بزرگ را در پیامی تسلیت گفت. در این پیام آمده است: «بسمه تعالی» انالله وانا […]

سردار سلمان امیری درگذشت فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان را تسلیت گفت.

به گزارش عصر همدان، در پی عروج ملکوتی جانباز سرافراز سردار رشید اسلام سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه، سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان این ضایعه بزرگ را در پیامی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسمه تعالی»

انالله وانا الیه راجعون

خبر عروج ملکوتی جانباز سرافراز اسلام ؛ فرمانده سابق سپاه استان همدان سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی ابوحمزه مایه تأسف و تاثر اینجانب و همه ی همکاران پرتلاش در فرماندهی انتظامی استان همدان گردید.

قطعا مردم دارالمؤمنین همدان خدمات و خاطرات ایشان را در زمان فرماندهی سپاه همیشه قهرمان انصار الحسین همدان فراموش نخواهند کرد و نام و یاد ایشان برای همیشه در ذهن ها خواهد ماند.

اینجانب شخصاً و به نمایندگی از طرف کارکنان انتظامی استان همدان این مصیبت را به خانواده مکرم ، بازماندگان و آحاد همرزمان وی تسلیت عرض نموده و برای این عزیز سفرکرده علو درجات از خداوند متعال طلب می کنم.

سرتیپ دوم ستاد سلمان امیری/ فرمانده انتظامی استان همدان

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=97372
  • دیدگاه‌ها برای فرمانده انتظامی استان همدان درگذشت سردار ابوحمزه را تسلیت گفت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.