• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

فرماندار بهار به دیدار اعضای شورای ۴ شهر بهار رفت

  • کد خبر : 62880
  • 10 اردیبهشت 1399 - 12:58
فرماندار بهار به دیدار اعضای شورای ۴ شهر بهار رفت

 به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی، فرماندار شهرستان بهار با اعضای شورای اسلامی شهرهای بهار، صالح آباد، لالجین و مهاجران دیدار و گفتگو کرد. به گزارش عصر همدان؛ فرماندار شهرستان بهار به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی در دیدار با شورای شهر بهار، صالح آباد، لالجین و مهاجران، تلاش و همفکری اعضای شورای اسلامی […]

 به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی، فرماندار شهرستان بهار با اعضای شورای اسلامی شهرهای بهار، صالح آباد، لالجین و مهاجران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش عصر همدان؛ فرماندار شهرستان بهار به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی در دیدار با شورای شهر بهار، صالح آباد، لالجین و مهاجران، تلاش و همفکری اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهرداری را حل کننده بخش عمده ای از مشکلات شهرها دانست و اظهار کرد: با نظارت کامل شورای اسلامی بر سطح شهر می توان به نیازهای مردم و بخصوص زیباسازی و خدمت رسانی پی برد.

احسان قنبری با حضور در شورای شهر صالح آباد گفت: تعامل ادارات با شوراهای اسلامی می تواند مسیر توسعه در شهرها را به بهترین شکل ممکن طی کند و همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های خدمات رسان با شوراهای اسلامی بسیار ضروری است.

در ادامه بهزاد مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر صالح آباد، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این شورا را ارائه نمود و ضمن تقدیر از توجه فرماندار به جایگاه شوراهای اسلامی خاطر نشان کرد: جایگاه شوراهای اسلامی در سطح شهر بسیار مهم است چرا که مطالبات مردم در راستای خدمت رسانی به امور شهری صرفا از شوراها است.

وی تصریح کرد: تعامل بین اعضای شورای شهر و شهردار باعث رشد شکوفایی در شهر خواهد بود و این مهم در شهر صالح آباد به بهترین شکل ممکن وجود دارد.

از اجرای پروژه دفع فاضلاب تا طرح شهر کامیون نیازمند توجه ویژه مسئولین است

رئیس شورای اسلامی شهر صالح آباد اضافه کرد: برخی از پروژه های عمرانی در شهر صالح آباد از جمله تکمیل المان شهدا، ادامه اجرای پروژه دفع فاضلاب شهر، تکمیل مدرسه، زمین چمن فوتبال ، مرمت عمارت حاج غیبعلی، طرح تعریض جاده حسن قشلاق، آسفالت مسیر صالح آباد به زاغه، طرح شهر کامیون، تعمیر و تجهیز کتابخانه و ادامه طرح ناحیه صنعتی صالح آباد نیاز به پیگیری و توجه ویژه دارد که از مسئولین شهرستانی و استانی انتظار می رود با تسریع در تکمیل این پروژها، در اولین زمان ممکن شاهد افتتاح و بهره برادری این پروژها باشیم.

سپس شهردار و اعضای شورای شهر صالح آباد ضمن تقدیر از تعامل و همکاری ادارات شهرستان به ویژه فرمانداری و بخشداری، به بیان برخی مشکلات موجود در شهر و نیازها و مشکلات اشاره کردند.

‍ در ادامه این دیدارها فرماندار در شورای شهر مهاجران حضور یافت و ضمن دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار مهاجران و امام جمعه این شهر از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این شهر قرار گرفت.

حجت الاسلام عالمی امام جمعه شهر مهاجران ضمن تبریک روز شورا، از خدمات و زحمات اعضای شورای اسلامی این شهر تجلیل نموده و ضمن بیان برخی مشکلات شهر، حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی را در جهت برطرف نمودن مشکلات لازم و ضروری برشمرد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر مهاجران ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان که در راستای مشکلات شهر به ویژه طرح مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا داشتند، خواستار توجه بیشتر مسئولین بهداشت و درمان به این شهر شد.

 افزایش ساعت کاری درمانگاه از خواسته های مهم مردم مهاجران است

حسین غفاری اضافه کرد: برخی از مشکلات و نیازهای شهر مهاجران از جمله تمدید مجوز چاه های آب کشاورزی، تسهیلات بنیاد مسکن (مقاوم سازی و خسارات سیل)، احداث کتابخانه، تفکیک زمین اهدائی به ستاد نماز جمعه و حوزه علمیه شهر، استقرار پایگاه امداد جاده ای، ساماندهی سه راهی مهاجران و رفع نقاط حادثه خیز شهر، نصب المان شهدا، مرمت و اصلاح چند راه روستایی، اجرای طرح دفع فاضلاب شهر نیاز به پیگیری و توجه ویژه ای دارد که از مسئولین شهرستانی و استانی انتظار می رود با تسریع در برطرف نمودن نیازها و مشکلات، خدمت بزرگی به شهروندان شهر مهاجران نموده و حقوق شهروندی در این منطقه محقق گردد.

‍ ‍ ‍در ادامه این دیدارها فرماندار در شورای شهر لالجین حضور یافت و با اشاره به جایگاه شورای شهر در زیباسازی و فراهم نمودن امکانات رفاهی در شهر گفت: شهر لالجین با توجه به جهانی شدن و جایگاه ویژه ای که در صنایع دستی، سفال و سرامیک در سطح جهانی دارد، نیاز است که شورای شهر و شهرداری در عمران و آبادی این شهر تلاش بیشتری داشته باشند.

در ادامه جواد حسینقلی پور، رئیس شورای لالجین بیان کرد: مردم شهر لالجین در راستای کمک به رشد و توسعه این شهر همکاری خوبی با شورای اسلامی و مجموعه شهرداری دارند و نیاز است خدمات ارزنده ای که در خور مردم فهمیم این شهر باشد انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: شهر جهانی لالجین با توجه به جایگاه ویژه خود در سطح بین المللی و حضور میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی، نیاز است که مسئولین توجه خاصی به این شهر داشته باشند.

مشکل سوخت کارگاه ها و بازیافت ضایعات سفال و سرامیک از مهمترین مشکلات سفالگران است

رئیس شورای اسلامی شهرلالجین مشکلات و نیازهایی چون تکمیل ساختمان دبیرخانه شهر جهانی سفال توسط اداره میراث فرهنگی، ساختمان دانشگاه پیام نور، مشکلات خاک و برداشت بی رویه خاک جهت سفال، مشکلات سوخت کارگاه های سفال، افزایش سالن های ورزشی، ترمینال تاکسی های برون شهری را مطرح و کرد و مقرر گردید مراتب توسط دستگاه های ذیربط استانی و شهرستانی پیگیری و در جهت رفع مشکلات مذکور اقدامات لازم معمول گردد.

فرماندار شهرستان بهار در این دیدارها با اهداء لوح از زحمات اعضای شوراهای شهرها تقدیر کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=62880
  • دیدگاه‌ها برای فرماندار بهار به دیدار اعضای شورای ۴ شهر بهار رفت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.