• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

فردی که اقدام به آتش زدن خودروی پیکان در اسدآباد کرده بود دستگیر شد

  • کد خبر : 93047
  • 30 آبان 1399 - 11:54
فردی که اقدام به آتش زدن خودروی پیکان در اسدآباد کرده بود دستگیر شد

حسین بشری گفت: فردی که اقدام به آتش زدن خودروی پیکان در اسدآباد کرده بود دستگیر شد. به گزارش عصر همدان، حسین بشری، معاون اجتماعی پلیس استان همدان اعلام داشت: دو نفر موتور سوار در تاریکی شب اقدام به آتش زدن خودروی پیکان نموده و بلافاصله از محل متواری شده بودند. وی افزود: پس از […]

حسین بشری گفت: فردی که اقدام به آتش زدن خودروی پیکان در اسدآباد کرده بود دستگیر شد.
به گزارش عصر همدان، حسین بشری، معاون اجتماعی پلیس استان همدان اعلام داشت: دو نفر موتور سوار در تاریکی شب اقدام به آتش زدن خودروی پیکان نموده و بلافاصله از محل متواری شده بودند.
وی افزود: پس از انتشار فیلم در فضای مجازی موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با تحقیقات گسترده مشخص شد فردی که این عمل مجرمانه را مرتکب شده با صاحب خودرو اختلاف شخصی داشته و با شدت گرفتن اختلاف بین این دو، در جهت انتقام جویی اقدام به آتش زدن خودرو نموده است.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از ارتکاب جرم از شهرستان اسدآباد گریخته بود که پس از شناسایی، توسط مامورین شهرستان دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی جهت بررسی علت و انگیزه با هماهنگی مقامات محترم قضایی در حال انجام می باشد.
معاون اجتماعی پلیس استان همدان در پایان تاکید داشت: امنیت شهروندان از خطوط قرمز پلیس می باشد و افرادی که بخواهند به هر طریق خللی بر امنیت مردم وارد کنند با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/د
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93047
  • دیدگاه‌ها برای فردی که اقدام به آتش زدن خودروی پیکان در اسدآباد کرده بود دستگیر شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.