• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
9
امام جمعه شهرستان اسدآباد:

فتنه آمریکایی-صهیونیستی علیه ایران با بصیرت مردم شکست خورد

  • کد خبر : 198033
  • 30 شهریور 1402 - 10:43
فتنه آمریکایی-صهیونیستی علیه ایران با بصیرت مردم شکست خورد
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه هر چه جبهه اسلام قوی‌تر می‌شود، جبهه شیطان مجهزتر به جنگ با جبهه حق می‌آید، گفت: فتنه پارسال با وارونه نشان دادن مرگ مهسا امینی و دروغ‌پردازی‌ها شروع شد اما با بصیرت مردم با شکست مواجه شد و سردسته‌های آنان اغراق کردند که دروغ‌سازی می‌کردند.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به سالگرد شکست فتنه آمریکایی-صهیونیستی علیه ایران اسلامی، گفت: پارسال دشمن با یک جنگ ترکیبی تمام عیار به جنگ با مردم ایران اسلامی آمد که با بصیرت مردم شکست خورد.

امام جمعه شهر اسدآباد با اشاره به فرموده امام(ره) که آمریکا را شیطان بزرگ است، افزود: دشمن با جنگ فریب و دروغ‌پردازی، همه مؤلفه‌ها را کنارهم می‌چیند و جنگ سخت و نرم را در کنار هم می‌بیند که وحدت و اقتدار کشور را هدف قرار دهد و به مقصود خود برسد.

*دشمن با ابزار دروغ‌ به جنگ ملت ایران آمد

وی گفت: سال گذشته شاهد بودیم سلطنت‌طلب‌ها، تجزیه‌طلب‌ها، کفار و در رأس آنان صهیونیست دست به دست هم دادند و با تمام توان رسانه‌‎ای خود در عرصه بین‌المللی و دیپلماسی وارد شدند و همه واقعیت جامعه ما را وارونه نشان دادند تا جوان ما را علیه نظام به میدان بیاورند و جامعه تحریک می‌کردند.حجت‌الاسلام موحدی افزود: بعداز آنکه فتنه با بصیرت و هوشیاری مردم با شکست مواجه شد، سردسته های آنان اغراق کردند که دروغ‌سازی می‌کردند.

با دروغ‌پردازی در مرگ مهسا، جوانان را به میدان می‌کشاندند

وی با اشاره به مرگ مهسا امینی در سال گذشته، گفت: در مرگ آن خانم، برای آنکه مردم و جوانان را علیه نظام و انقلاب بشورانند، علناً به مردم دروغ می‌گفتند و حتی آنان که خود را پزشک معرفی می‌کردند با اطلاعات غلط به مردم، اغراق کردند که دروغ گفتند.

امام جمعه شهر اسدآباد تصریح کرد: جنگ ترکیبی که دشمن برای ایران اسلامی تدارک دیده بود، با بصیرت ملت خنثی شد و مردم توجه دارند که هرچه جبهه اسلام قوی‌تر می‌شود، جبهه شیطان مجهزتر به جنگ با جبهه حق می‌آید.

*جنگ دشمن علیه ایران، نشانه اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی است

وی خاطرنشان کرد: جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران، نشانه اقتدار، توانمندی و قدرت جمهوری اسلامی است که الحمدالله با شکست مواجه شد.حجت‌الاسلام موحدی افزود: خداوند متعال وعده داده که هرکی در راه اوخدا مقاومت کند، خداوند او را یاری خواهد کرد، کمااینکه مردم ایران هم به خاطر خدا مقاومت می‌کنند و از نصرت الهی بهره‌مند خواهند بود.

انتهای پیام/ن
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=198033
  • دیدگاه‌ها برای فتنه آمریکایی-صهیونیستی علیه ایران با بصیرت مردم شکست خورد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.