• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
12
با حضور معاون رئیس جمهور در ملایر؛

فاز نخست شرکت تولید تجهیزات پزشکی ملایر افتتاح شد

  • کد خبر : 195231
  • 06 شهریور 1402 - 13:54
فاز نخست شرکت تولید تجهیزات پزشکی ملایر افتتاح شد
آیین افتتاح فاز نخست کارخانجات تولید دستکش‌های معاینه و جراحی، انواع سوندهای پزشکی و ست های تزریقی شرکت سهل‌گستران درمان برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد در در آیین افتتاح فاز نخست کارخانجات تولید دستکش‌های معاینه و جراحی شرکت سهل‌گستران درمان ملایر با اشا ه به اقدامات دولت سیزدهم در راستای توسعه کشور اظهار کرد: علی رغم تمام مشکلات بهداری رسیده دولت اقدامات خوبی در عرصه های مختلف به ویژه عرصه های کسب کرده و رشد و پیشرفت قابل مقایسه با قبل نیست.

وی افزود: در عرصه های علمی و حوزه های صنعتی، پزشکی و نظامی کشور توفیقات فراوانی کسب کرده امروز در رقابت با کشورهای بزرگ دنیا محصولات را صادر می‌کند.

استاندارد به اقتدار دیپلماتیک دولت اشاره کرد و گفت: در استان در بخش های صنعتی گلخانه ای معادن گردشگری رشدهای فراوانی داشته است و هگمتانه در آستانه ثبت جهانی است.

قاسمی فرزاد گفت: در هفته دولت بیش از یک هزار و چهار  پروژه با رقمی ۱۵ هزار میلیارد تومان افتتاح و ۱۷۵ پروژه کلنگ زنی با اعتباری ۴۰ هزار میلیارد تومان می شود که این نشان از عزم دولت مردمی ایران قوی است.

وی گفت: در ملایر اقدامات خوبی رقم می‌خورد و بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان افتتاحیه چ‌کلنگ زنی می شود که در تاریخ ملایر بی نظیر است. به گزارش عصر همدان؛ اجرای این پروژه به مدت سه سال به طول انجامیده که با بهره برادری کامل از این طرح از خروج هفت میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=195231
  • دیدگاه‌ها برای فاز نخست شرکت تولید تجهیزات پزشکی ملایر افتتاح شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.