• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

فاز اول پل شهید همدانی تا پایان سال، به بهره برادری می رسد

  • کد خبر : 45856
  • 07 بهمن 1398 - 11:55
فاز اول پل شهید همدانی تا پایان سال، به  بهره برادری می رسد

علی رحیمی‌فر گفت: براساس زمانبدی شهرداری، قرار بود فاز اول پل شهید همدانی در شهریور ماه و هفته دولت به بهره برادری برسد اما با وجود مشکلات، تا پایان سال ۹۸ به بهره برادری خواهد رسید. رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در حال حاضر […]

علی رحیمی‌فر گفت: براساس زمانبدی شهرداری، قرار بود فاز اول پل شهید همدانی در شهریور ماه و هفته دولت به بهره برادری برسد اما با وجود مشکلات، تا پایان سال ۹۸ به بهره برادری خواهد رسید.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین طرح های نیمه تمام در سطح شهر شامل پل شهید همدانی، پل غدیر و پارکینگ طبقاتی محوطه آقاجانی بیگ است، گفت: این پروژه ها بر اساس زمانبندی پیشرفت نداشتند البته فعلا قضاوت در خصوص پل غدیر اشتباه است چون چند درصد عقب ماندگی طبیعی و پیشرفت خوبی داشته است.

رحیمی‌فر با بیان اینکه قرار است پل شهید همدانی در دو فاز به بهره برادری برسد، افزود: فاز اول این طرح که لاین اصلی است با پیش بینی های ما تا پایان سال به بهره برادری می رسید اما با تغییراتی که در نوسان قیمت مصالح و دستمزد کارگران اتفاق افتاد دچار مشکل شدیم.

وی با تاکید بر اینکه تامین نقدینگی امر مهمی است که در این سال ها ایجاد مشکل کرده یادآور شد: در ابتدا قرار بود بر اساس زمانبدی شهرداری، فاز اول پل شهید همدانی در شهریور ماه و هفته دولت به بهره برادری برسد اما با توجه به همه این مشکلات تا پایان سال ۹۸ به نتیجه خواهد رسید.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با اشاره به اینکه ساز و کار مدیریتی برخی مدیران اینگونه است که برای فشار بر بخش اجرایی زمان افتتاح را اعلام می کنند تا کار سریع تر به اتمام برسد، افزود: این کارها به سیستم شهرداری برمی گردد اما پیش بینی من به عنوان کارشناس تا پایان امسال بود.

رحیمی‌فر، در پاسخ به این که نحوه اخطار به پیمانکاران و کارفرمایان چگونه است، گفت: در عقد قرار دادها با پیمانکاران، برخورد به دو صورت است و بستگی دارد مقصر پیمانکار یا مشکل نبود نقدینگی باشد.

وی با بیان اینکه اگر مقصر پیمانکار باشد و به وظایف خود عمل نکند منجر به فسخ قرار داد می شود، تصریح کرد: در بخشی از قرار دادهای عمرانی چون مشکل نقدینگی وجود دارد کارفرما نمی تواند وظیفه خود نسبت به پیمانکار را انجام دهد بنابراین قرارداد خاتمه میابد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=45856
  • دیدگاه‌ها برای فاز اول پل شهید همدانی تا پایان سال، به بهره برادری می رسد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.