• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام تویسرکان/خدمت صادقانه هلال احمری ها به مردم ستودنی است+تصاویر

  • کد خبر : 95529
  • 16 آذر 1399 - 10:12
غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام تویسرکان/خدمت صادقانه هلال احمری ها به مردم ستودنی است+تصاویر

رضا عزیزی از برگزاری آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: تلاش های داوطلبان این جمعیت در راستای کاهش آلام و دردهای جامعه با اهداف بشر دوستانه ستودنی است. به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ همزمان با هفته داوطلب مزار پنج شهید گمنام آرمیده در تپه نورالشهدای تویسرکان به همت […]

رضا عزیزی از برگزاری آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: تلاش های داوطلبان این جمعیت در راستای کاهش آلام و دردهای جامعه با اهداف بشر دوستانه ستودنی است.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ همزمان با هفته داوطلب مزار پنج شهید گمنام آرمیده در تپه نورالشهدای تویسرکان به همت اعضای جمعیت هلال احمر این شهرستان غبارروبی و عطر افشانی شد.

در حاشیه این مراسم رضا عزیزی، رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان با تبریک این هفته به داوطلبین این جمعیت، گفت: خدمت صادقانه و داوطلبانه به همنوع از با اهمیت ترین و با ارزشمندترین اهداف جمعیت هلال احمر است.

وی اظهار کرد: چنین روزهایی فرصت مناسبی برای تقدیر از آنانی است که داوطلبانه و بدون هیچ چشم­ داشتی، عمر و زندگی خود را برای رسیدن به آرمان های بشردوستانه هزینه می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان افزود: تلاش های داوطلبان این جمعیت در راستای کاهش آلام و دردهای جامعه با اهداف بشر دوستانه ستودنی است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=95529
  • دیدگاه‌ها برای غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام تویسرکان/خدمت صادقانه هلال احمری ها به مردم ستودنی است+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.