• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

غار علیصدر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی میزبان مسافران است

  • کد خبر : 67769
  • 04 خرداد 1399 - 19:41
غار علیصدر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی میزبان مسافران است

 مهدی مجیدی  گفت: غار علی‌صدر به عنوان بزرگ‌ترین غار آبی جهان با قابلیت قایق‌رانی با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی میزبان مسافران و گردشگران است. به گزارش عصر همدان؛  مهدی مجیدی، مدیرعامل شرکت سیاحتی علی‌صدر گفت: این غار بعد از بازگشایی مجدد از ابتدای خرداد تا عصر روز دوشنبه ۴ خرداد، میزبان ۳ هزار مسافر بوده […]

 مهدی مجیدی  گفت: غار علی‌صدر به عنوان بزرگ‌ترین غار آبی جهان با قابلیت قایق‌رانی با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی میزبان مسافران و گردشگران است.

به گزارش عصر همدان؛  مهدی مجیدی، مدیرعامل شرکت سیاحتی علی‌صدر گفت: این غار بعد از بازگشایی مجدد از ابتدای خرداد تا عصر روز دوشنبه ۴ خرداد، میزبان ۳ هزار مسافر بوده که بدون کوچک‌ترین مشکلی توانسته‌اند از غار علی‌صدر بازدید کنند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی همه پرسنل شرکت علی‌صدر و حمایت فرمانداری کبودراهنگ و مرکز بهداشت این شهرستان نظارت دقیق بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه علی‌صدر اتفاق افتاده و در این راستا مردم روستای علی‌صدر و مسافران نیز بسیار ما را یاری رساندند.

وی با بیان اینکه غار علی‌صدر یکی از بی‌نظیرترین غارهای آبی جهان است، گفت: حفظ سلامت مردم اولویت اصلی این مجموعه است و برای این مهم از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

مجیدی با اشاره به آغاز به کار فعالیت‌های مجتمع عباس آباد( بام همدان) افزود: تلاش شده تا در این مجتمع به ویژه رستوران و سوییت‌های اقامتی تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و امیدواریم مسافران و گردشگران عزیز از خدمات این مجتمع نیز استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علی‌صدر از همه ایرانیان و مردم استان همدان خواست در هنگام بازدید از غار علی‌صدر و مجتمع عباس آباد (بام همدان)، در رعایت نکات بهداشتی دقت لازم را به عمل آوردند.

مجیدی هم‌چنین به نگارش طرح جامع توسعه منطقه علی‌صدر اشاره کرد و گفت به زودی با اجرای این طرح شاهد تحولات خوبی در مجموعه علی‌صدر خواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=67769
  • دیدگاه‌ها برای غار علیصدر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی میزبان مسافران است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.