• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5
بازدید استاندارد از محل اجرای نمایش فصل شیدایی:

عنایت شهدا، گره کور نهضت ملی مسکن همدان را باز کرد

  • کد خبر : 192504
  • 15 مرداد 1402 - 10:47
عنایت شهدا، گره کور نهضت ملی مسکن همدان را باز کرد
استاندارد همدان گفت: عنایت ویژه شهدا گره کور نهضت ملی مسکن همدان را باز کرد.

به گزارش عصر همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد همراه با حسن رضانیا معاون سیاسی امنیتی استاندارد در ساختمان ستاد اجرایی کنگره شهدا حاضر و از کمیته‌های مختلف بازدید به عمل آورد.

استاندارد همدان در دیدار با اعضای کمیته‌های مختلف دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، از نزدیک در جریان آخرین اقدامات مربوط به برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد بعد از حضور در ستاد اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان، به نمایشگاه بین‌المللی همدان رفت تا از آخرین اقدامات مربوط به نمایش فصل شیدایی بازدید کند.

استاندارد در این بازدید گفت: با تمام توان باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار کرد. مثل افرادی که برای نمایش فصل شیدایی یک کار جهادی و بزرگ انجام دادند تا این محل (جنب نمایشگاه بین‌المللی همدان) مهیای برگزاری نمایش جذاب فصل شیدایی شود.

وی با تبریک پیشاپیش روز خبرنگار به اهالی رسانه که در اعتلای اهداف کنگره ملی شهدا تلاش می‌کنند، تصریح کرد: این موضوع را در روزهای اخیر چندبار گفته‌ام که در نهضت ملی مسکن، همدان به یک گره کور رسیده بود. از روزی که بنای کنگره در این منطقه گذاشته شده، با عنایت ویژه شهدا این گره کور باز شده و کارها با سرعت و جدیت پیگیری می‌شود.

استاندارد با بیان اینکه برگزاری کنگره آثار معنوی و برکات بسیاری خواهد داشت، اضافه کرد: اگر دولت مردمی توانسته مشکلات گذشته و قدیمی را حل کند، به واسطه تکیه بر خون شهدا و توجه به آرمان‌های این عزیزان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192504
  • دیدگاه‌ها برای عنایت شهدا، گره کور نهضت ملی مسکن همدان را باز کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.