• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

عملیات مقابله بیولوژیکی توسط ۴ یگان فردا در همدان انجام می شود/ ضد عفونی همدان، بهار و مریانج

  • کد خبر : 58124
  • 16 فروردین 1399 - 14:40
عملیات مقابله بیولوژیکی توسط ۴ یگان فردا در همدان انجام می شود/ ضد عفونی همدان، بهار و مریانج

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه عملیات مقابله بیولوژیکی توسط چهار یگان در همدان انجام می شود، گفت: در عملیات بیولوژیکی فردا، به صورت اصولی و علمی مناطقی از شهر که آلوده و پررفت و آمد بودند ضد عفونی می شوند. سردار مهدی فرجی، جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با […]

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه عملیات مقابله بیولوژیکی توسط چهار یگان در همدان انجام می شود، گفت: در عملیات بیولوژیکی فردا، به صورت اصولی و علمی مناطقی از شهر که آلوده و پررفت و آمد بودند ضد عفونی می شوند.

سردار مهدی فرجی، جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه عملیات مقابله بیولوژیکی که یک عملیات کشوری است فردا انجام می شود، گفت: این عملیات از ساعت ۸:۳۰ دقیقه از مقابل سپاه انصارالحسین علیه السلام شروع می شود و تا پایان عملیات یگان ها به ضدعفونی شهر اقدام می کنند.

وی با اشاره به اینکه این عملیات مورد تایید وزارت بهداشت است، افزود: عملیات توسط چهار یگان از ایلام، کرمانشاه، همدان و یگان تخصصی جنگ نوین از بروجرد انجام می‌شود.

فرجی با تاکید بر اینکه یگان ها به تجهیزات جنگ نوین مجهز هستند، تصریح کرد: فردا به صورت اصولی و علمی مناطقی که آلوده و نیازمند ضدعفونی کردن هستند ضد عفونی می شوند و در این راستا یگان های مجهز به تجهیزات جنگ نوین، شهر همدان، بهار، مریانج و برخی از روستا ها را گند زدایی می کنند.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع)  گفت: مسیر ها و مناطقی که پر رفت و آمد بودند مثل بیمارستان‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، ایستگاه های اتوبوس و مکان هایی که ضد عفونی کردن آن ها به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک می کند پاکسازی و ضدعفونی می شوند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=58124
  • دیدگاه‌ها برای عملیات مقابله بیولوژیکی توسط ۴ یگان فردا در همدان انجام می شود/ ضد عفونی همدان، بهار و مریانج بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.