• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

عملیات بیولوژیکی در شهرک های صنعتی در راستای مقابله با کرونا/ تولید کنندگان با رعایت پروتکل بهداشتی مشغول به کار می شوند

  • کد خبر : 58091
  • 16 فروردین 1399 - 14:21
عملیات بیولوژیکی در شهرک های صنعتی در راستای مقابله با کرونا/ تولید کنندگان با رعایت پروتکل بهداشتی مشغول به کار می شوند

محمدرضا بادامی با بیان اینکه با هماهنگی سپاه انصارالحسین (ع) و مجموعه بسیج کارگری عملیات بیولوژیکی را امروز انجام دادیم، گفت: ضدعفونی واحد های تولیدی امروز و فردا انجام می شود و تولید کنندگان با رعایت پروتکل بهداشتی مشغول به کار می شوند. محمد رضا بادامی، مدیرعامل شهرک های صنعتی استان همدان در گفتگو با […]

محمدرضا بادامی با بیان اینکه با هماهنگی سپاه انصارالحسین (ع) و مجموعه بسیج کارگری عملیات بیولوژیکی را امروز انجام دادیم، گفت: ضدعفونی واحد های تولیدی امروز و فردا انجام می شود و تولید کنندگان با رعایت پروتکل بهداشتی مشغول به کار می شوند.

محمد رضا بادامی، مدیرعامل شهرک های صنعتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه عملیات بیولوژیکی در دومرحله طی امروز و فردا انجام می شود، اظهار کرد: عملیات امروز با حضور نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه، فرماندار و دیگر مدیران استان شروع و قرار است مرحله دوم عملیات فردا انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات واحد های تولیدی مرتبط با مواد غذایی، محصولات بهداشتی و مواد شوینده و ضد عفونی کننده مشغول به فعالیت بودند، افزود: این واحد ها که مایحتاج ضروری مردم را تولید می کردند به صورت دو شیفته فعالیت و تعطیلی نداشتند.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان همدان با بیان اینکه برخی از واحد ها امروز به کار خود ادامه می دهند، عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا واحد های تولیدی دیگر که استراتژیک نبودند به خاطر رعایت مسائل بهداشتی تعطیل بودند.

بادامی ادامه داد: در راستای ضد عفونی کردن محیط کار و همچنین غربالگری کارگران با هماهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان و مجموعه بسیج کارگری تصمیم گرفتیم عملیات بیولوژیکی در این مرکز انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه امروز معابر شهرک های صنعتی ضد عفونی شد، گفت: ضدعفونی واحد های تولیدی امروز و فردا انجام می شود و تولید کنندگان با رعایت پروتکل بهداشتی مشغول به کار می شوند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=58091
  • دیدگاه‌ها برای عملیات بیولوژیکی در شهرک های صنعتی در راستای مقابله با کرونا/ تولید کنندگان با رعایت پروتکل بهداشتی مشغول به کار می شوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.