• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

عملکرد مطلوب هیات های مذهبی در مدیریت پروتکل های بهداشتی

  • کد خبر : 122607
  • 05 مرداد 1400 - 8:10
عملکرد مطلوب هیات های مذهبی در مدیریت پروتکل های بهداشتی

محمد علی محمدی اظهار کرد: سابقه و مستندات در دو سال گذشته نشان داده که مسئولیت پذیری و مدیریت پروتکل های بهداشتی از سوی هیات های مذهبی به نحو احسن اجرا شده است. به گزارش عصرهمدان؛ محمد علی محمدی، فرماندار همدان در نشست هم اندیشی شورای هیات های حسینی و بسیج مداحان ضمن تبریک میلاد […]

محمد علی محمدی اظهار کرد: سابقه و مستندات در دو سال گذشته نشان داده که مسئولیت پذیری و مدیریت پروتکل های بهداشتی از سوی هیات های مذهبی به نحو احسن اجرا شده است.

به گزارش عصرهمدان؛ محمد علی محمدی، فرماندار همدان در نشست هم اندیشی شورای هیات های حسینی و بسیج مداحان ضمن تبریک میلاد حضرت امام هادی و دهه امامت و ولایت گفت: سابقه و مستندات در دو سال گذشته نشان داده که مسئولیت پذیری و مدیریت پروتکل های بهداشتی از سوی هیات های مذهبی به نحو احسن اجرا شده است.

محمد علی محمدی افزود : دستگاه انسان ساز حضرت اباعبدالله و عزداری ها در ایام محرم و صفر سد مستحکمی در برابر هجمه های بی امان متوجه جوانان ما در فضای مجازی است.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم عید سعید غدیر نیز با توجه به شرایط و پروتکل های بهداشتی در فضاهای غیر مسقف مقدمه برپایی تکیه و عزاداریهای سلامت محور در ایام محرم و صفر است.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه نباید مراسم عزاداری محرم و صفر دولتی شود تصریح کرد : آیین های دینی و مذهبی باید رنگ و بوی مردمی خود را داشته باشد.

وی ادامه داد : دستور العمل های ستاد مرکزی کرونای کشور در خصوص مراسم های مذهبی ابلاغ شده است که لازم است با توجه به شرایط شهرستان بومی سازی و به دقت اجرایی شود .

فرماندار همدان اظهار کرد : هیات های مذهبی منشوری را در خصوص شیوه نامه های اجرایی مراسم در ایام محرم و صفر تدوین و همه اعضا مقید به آن باشند .

وی خواستار پیش بینی و برگزای برنامه شیرخوارگان شهرستان همدان در چندین منطقه شد و تاکید کرد : صرفه جویی در مصرف منابع انرژی نیز به تکایا اعلام شود .

محمدی در پایان با اشاره به فرهنگ کهن و اصیل تعزیه خوانی همدان عنوان کرد : در محرم و صفر امسال به آیین تعزیه خوانی همدان باید بیشتر پرداخته شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=122607
  • دیدگاه‌ها برای عملکرد مطلوب هیات های مذهبی در مدیریت پروتکل های بهداشتی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.