• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
0

عزاداری مومنانه به همراه عقلانیتی بی بدیل در رعایت دستورالعمل های بهداشتی+تصاویر

  • کد خبر : 80661
  • 05 شهریور 1399 - 9:16
عزاداری مومنانه به همراه عقلانیتی بی بدیل در رعایت دستورالعمل های بهداشتی+تصاویر

هیئت های عزاداری استان همدان این روزها میزبان جوانان و نوجوانانی است که با شور و شعور حسینی هم عزاداری و هم دستورات بهداشتی را رعایت می کنند. به گزارش عصر همدان، جوانان مومن و با ایمان استان همدان در حال و هوای این روزهای کشور با عشقی مثال زدنی و با ارادتی از سر […]

هیئت های عزاداری استان همدان این روزها میزبان جوانان و نوجوانانی است که با شور و شعور حسینی هم عزاداری و هم دستورات بهداشتی را رعایت می کنند.

به گزارش عصر همدان، جوانان مومن و با ایمان استان همدان در حال و هوای این روزهای کشور با عشقی مثال زدنی و با ارادتی از سر جان به امام حسین(ع) و یاران با وفایش مشغول عزاداری هستند.

هیئات عزاداری شهرستان های مختلف استان با رعایت دستورات بهداشتی و انجام پروتکل های ستاد مقابله با کرونا در محیط های باز اقامه عزا کردند و حضور جوانان در این هیئت ها بسیار زیبا است.

انجام تست تب سنجی، ضدعفونی و عدم توزیع نذورات به خوبی در حال انجام است و هیئتی ها نشان دادند بهتر و بیشتر پایبند به قوانین و مقررات هستند. صحنه های زیبای عزاداری دوست داران اهل بیت، بیانگر این است که هم می شود عزاداری کرد و هم قوانین را رعایت نمود.

روحانیون حاضر در هیئت ها نیز در هنگام سخنرانی هایشان بر رعایت موارد بهداشتی و استفاده از ماسک در هنگام عزاداری تاکید دارند.

کودکان و نوجوانان پای ثابت عزاداری های امسال هستند که حضور با شور و شعور آنها نشان می دهد عشق امام حسین(ع) در وجود همه عاشقان و عزاداران قرار دارد و سن و سال نمی شناسد.

در ادامه گزارش تصویری از عزاداری شب ششم ماه محرم در شهرهای مختلف استان را مشاهده می کنید.

همدان

نهاوند

تویسرکان

اسدآباد

 

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80661
  • دیدگاه‌ها برای عزاداری مومنانه به همراه عقلانیتی بی بدیل در رعایت دستورالعمل های بهداشتی+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.