• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

عزاداریمان را به کاخ سفید می‌کشانیم/ مقاومت و عقیده شهید سلیمانی ماندگار است

  • کد خبر : 41328
  • 15 دی 1398 - 13:17
عزاداریمان را به کاخ سفید می‌کشانیم/ مقاومت و عقیده شهید سلیمانی ماندگار است

اکبر رنجبرزاده  با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و با بیان اینکه ما امروز عزاداریم و این عزاداری را به کاخ سفید منتقل خواهیم کرد، گفت: سردار سلیمانی برای همیشه تاریخ زنده است و از بین ما نرفته، چراکه راه، اعتقاد، عقیده و مقاومت او ماندگار است. نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفتگو با […]

اکبر رنجبرزاده  با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و با بیان اینکه ما امروز عزاداریم و این عزاداری را به کاخ سفید منتقل خواهیم کرد، گفت: سردار سلیمانی برای همیشه تاریخ زنده است و از بین ما نرفته، چراکه راه، اعتقاد، عقیده و مقاومت او ماندگار است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفتگو با خبرنگارعصرهمدان؛ با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌های ملت ایران و جهان اسلام و قلب تپنده جبهه مقاومت بود، گفت: فقدان وی را به لحاظ وجود آثار و مجاهدت‌هایش فراموش نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همچنان فرمانده سپاه جبهه مقاومت است، افزود: همه جوانان این جبهه بیدارتر و هوشیارتر در مقابل استکبار جهانی صف آرایی خواهند کرد و خون پاک ریخته شده او را خواهند گرفت.

رنجبرزاده با تاکید براینکه شهید سلیمانی سرمنشأ عزت بوده و حال که در بین ما نیست، روح و کراماتش ساری و جاری است، تصریح کرد: امروز جوانان بسیجی و انقلابی استوارتر از گذشته در مقابل آمریکای خونخوار و جنایتکار خواهد ایستاد و همه ملت مصمم هستیم که در مقابل دشمن بایستیم.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی برای همیشه در تاریخ زنده است، افزود: سردار از بین ما نرفته، راه، اعتقاد، عقیده و مقاومت او ماندگار است و ما پشت سر رهبری ایستاده‌ایم و به رهبر انقلاب اعلام می کنیم که اگرچه یکی از دست اندرکاران ایشان در جبهه مقاومت از دست رفت، اما بدانند که سربازان بسیای در حال رشد هستند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به اینکه قطعا پاسخ محکمی را به آمریکای جنایتکار خواهیم داد و هیچ جوانی در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن آرام و ساکت نمی ایستد، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و استکبار جهانی روزهای پایانی خود را می گذرانند و یقین دارم که آنها باید بروند و این چهره اسلامی است که باید بماند.

وی تاکید کرد: ما همه پشت رهبرمان ایستاده ایم و اگر چه سرداری را از دست دادیم، اما یقین داریم که هزاران بسیجی آمادگی دارند که تحت نظارت رهبری، مسئولیت بپذیرند.

رنجبرزاده گفت: ما امروز عزاداریم اما این عزاداری را به کاخ سفید و شیاطین آن منتقل خواهیم کرد؛ شاید آنان بتوانند چند صباحی را اینگونه بگذرانند اما بدانند که همین روزها باید بروند و سر در گریبان و لانه خود داشته باشد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41328
  • دیدگاه‌ها برای عزاداریمان را به کاخ سفید می‌کشانیم/ مقاومت و عقیده شهید سلیمانی ماندگار است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.