• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
رئیس اتاق‌اصناف ملایر خبر داد؛

عرضه هنر دستان ملایری‌ها در ۶۳۰ واحد نمایشگاهی

  • کد خبر : 188387
  • 07 تیر 1402 - 12:51
عرضه هنر دستان ملایری‌ها در ۶۳۰ واحد نمایشگاهی
رئیس اتاق‌اصناف ملایر گفت: 600 واحد نمایشگاهی در شهر ملایر، 10 واحد در شهر جوکار و 20 واحد در روستای دهنو و در مجموع 630 نمایشگاه،مبلمان ملایر را چهارمین جشنواره مبل و منبت به فروش می رسانند.

به گزارش عصر همدان؛ میثم زندیه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ملایر با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای برگزاری چهارمین جشنواره‌مبل‌ومنبت ملایر اظهار کرد:  این جشنواره از روز عید قربان تا عید غدیر در ملایر برگزار می‌شود.

وی به در نظر گرفتن تخفیف خرید در ایام جشنواره اشاره کرد و گفت: با همراهی اتحادیه درودگران شهرستان ملایر در ایام جشنواره مبلمان با تخفیف ۱۰ درصدی ارائه می‌شود.

رئیس اتاق اصناف ملایر  به تشدید بازرسی‌ها از اصناف مختلف در شهرستان اشاره کرد و گفت:  با هماهنگی‌های انجام شده در ایام جشنواره رستوران‌های سطح شهر تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی برای مهمانان ملایر در نظر گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: نظارت‌های لازم از اصناف و فروشندگان مبلمان انجام می‌شود تا  در ایام جشنواره اجناس با کیفیت به مشتریان و مهمانان جشنواره ارائه کنند.

زندیه بیان کرد: در راستای ارائه خدمات به مسافران و با هماهنگی اتحادیه خبازان ۱۰ واحد نانوایی کشیک تا ساعت ۱۰ شب در شهر ملایر نان را عرضه می‌کنند و در سه بخش سامن، جوکار و زند نیز سه واحد نانوایی تا ساعت ۱۰ شب فعال هستند.

وی به در نظر گرفتن کشیک تعمیرکاران اتومبیل اشاره کرد و گفت: اتحادیه درودگران و اتاق اصناف با توجه به تجارب جشنواره‌های قبلی اقدامات لازم را برای بهتر برگزار شدن جشنواره انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در بخش کالای اساسی کمبودی در شهرستان وجود ندارد تصریح کرد: در ایام جشنواره بازرسی‌ها تشدید شده چرا که رونق صنعت مبل و کسب و کار باعث رشد اقتصاد شهرستان می‌شود.

رئیس اتحادیه درودگران مبل منبت ملایر نیز در این نشست  با اشاره به فروش مبل ملایر در چهار منطقه شهر ملایر اظهار کرد: شهرک مبل حاجی آباد، بازار مبل شهید مطهری، کوچه کارآفرینی(کارخانه قند) و بلوار شهید بهشتی در شهر ملایر و شهر جوکارو روستای دهنوآورزمان مکان هایی هستند که در ایام جشنواره مبل  ملایر را عرضه می کنند.

یدالله کریمی گفت: ۶۰۰ واحد نمایشگاهی در شهر ملایر، ۱۰ واحد در شهر جوکار و ۲۰ واحد در روستای دهنو و در مجموع ۶۳۰ نمایشگاه مبلمان ملایر را به فروش می‌رسانند.

وی برگزاری جشنواره را باعث رونق اقتصادی در شهرستان ملایر دانست و گفت:  برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از مسافران و  آذین‌بندی و آماده‌سازی شهر ملایر و اصناف انجام شده‌است.

رئیس اتحادیه درودگران مبل منبت ملایر بیان کرد: با هماهنگی ‌ها ی انجام شده با صندوق کارآفرینی امید تسهیلات خرید دویست میلیون ریال برای خریداران مبلمان ملایر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/گلمحمدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=188387
  • دیدگاه‌ها برای عرضه هنر دستان ملایری‌ها در ۶۳۰ واحد نمایشگاهی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.