• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

عدالت‌محوری و توجه به ویژه مناطق محروم، اولویت‌ اصلی دولت است/ تصمیمات نشست راه کارهای توسعه، سبب اعتلای ملایر می‌شود

  • کد خبر : 178607
  • 03 اسفند 1401 - 1:31
عدالت‌محوری و توجه به ویژه مناطق محروم، اولویت‌ اصلی دولت است/ تصمیمات نشست راه کارهای توسعه، سبب اعتلای ملایر می‌شود

استاندارد همدان گفت: دولت سیزدهم تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و جلب اعتماد از دست رفته به کار گرفته و دولتی عدالت‌محور است و به همه نقاط به ویژه مناطق محروم توجه دارد. به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندارد همدان در نخستین نشست بررسی چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای توسعه شهرستان ملایر با […]

استاندارد همدان گفت: دولت سیزدهم تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و جلب اعتماد از دست رفته به کار گرفته و دولتی عدالت‌محور است و به همه نقاط به ویژه مناطق محروم توجه دارد.

به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندارد همدان در نخستین نشست بررسی چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای توسعه شهرستان ملایر با اشاره به پیشرفت‌های روز افزون ملایر اظهار کرد: سیما و متظر ملایر قابل مقایسه با گذشته نیست و این توسعه حاصل زحمات و تلاش‌های افراد دلسوز و اثرگذار ملایری‌ها در ادوار مختلف است.

وی گفت: در راستای توسعه استان همدان سند آمایش و برنامه‌های توسعه‌ای استان تدوین شده است با توجه به تمدید برنامه ششم توسعه این برنامه به صورت یکساله اجرایی می‌شود.

استاندارد همدان برنامه‌محوری را جزء لاینفک حوزه کاری استان دانست و اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی دولت را رسیدگی و توجه به زیرساخت‌ها و طر‌حهای نیمه‌تمام است.

وی افزود: در راستای برنامه ریزی مدون انجام شده و گزارش های اعلای در سفر ریاست جمهوری به استان همدان در گام نخست ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تعریف شد که این رقم را در جلسه دفاعیه با حضور معاون اول رئیس جمهور، به ۱۴ هزار و ۷۰ میلیارد تومان ارتقاء داده شد.

قاسمی‌فرزاد به میزان اعتبار تخصیص یافته به استان همدان در سفر استانی رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: تاکنون یک‌هزار و ۳۰۰ میلیاد تومان به استان تخصیص داده شده است.

استاندارد همدان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان و شهرستان ملایر در زمینه کشاورزی، معدنی، صنعتی و گردشگری، افزود: برای تمامی ظرفیت‌های استان برنامه وجود دارد هنرمنحصر به فرد صنعت مبلمان منبت ملایر به صورت ویژه دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه وحدت و انسجام خوبی در بین مجمع نمایندگان استان و مجموعه مدیران استان برقرار است تصریح کرد: دولت سیزدهم تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم و جلب اعتماد از دست رفته به کار گرفته و دولتی عدالت‌محور است و به همه نقاط به ویژه مناطق محروم توجه دارد.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به پیگیری های نمایندگان و فرماندار پرتلاش ملایر جهت برگزاری این نشست تصریح کرد: تصمیمات و تدابیر این نشست قطعا سبب خیر و برکت و اعتلای شهرستان ملایرمی شود.

وی با اشاره به لزوم برگزاری این نشست تصریح کرد: جلسات این نشست به صورت مرتب و حداقل سالانه ۲ نوبت با دبیری فرماندار در ملایر و یا تهران برگزار شود.

استاندارد همدان با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت مردم فرهیخته، اصیل و خیّر ملایری برای پیشبرد اهداف و توسعه ملایر بهره‌مند شویم، بر لزوم تشکیل دبیرخانه این نشست در فرمانداری ملایر تاکید کرد و افزود: در کشور ۱۳ شهر جهانی به ثبت رسیده است که دو شهر آن در استان همدان است.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178607
  • دیدگاه‌ها برای عدالت‌محوری و توجه به ویژه مناطق محروم، اولویت‌ اصلی دولت است/ تصمیمات نشست راه کارهای توسعه، سبب اعتلای ملایر می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.