• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

عاملان شهادت حاج قاسم، فاسدان بیمار دل بودند

  • کد خبر : 41278
  • 15 دی 1398 - 11:54
عاملان شهادت  حاج قاسم، فاسدان بیمار دل بودند

عارفه مرادی جنایتکاران اقدام خصمانه در به شهادت رساندن شهید سلیمانی را فاسدان ناعاقل بیمار دل خواند و گفت: او را از این دنیا گرفته باشید، شما کوچک‌تر از آنید که “شمعی را که ایزد روشن کرده خاموش کنید”، او “خود” ترک دنیا کرد، چرا که دنیا با تمام ثروتی که شما به دنبالش هستید، […]

عارفه مرادی جنایتکاران اقدام خصمانه در به شهادت رساندن شهید سلیمانی را فاسدان ناعاقل بیمار دل خواند و گفت: او را از این دنیا گرفته باشید، شما کوچک‌تر از آنید که “شمعی را که ایزد روشن کرده خاموش کنید”، او “خود” ترک دنیا کرد، چرا که دنیا با تمام ثروتی که شما به دنبالش هستید، با تمام وسعتی که نمی‌توانید استعمارش کنید، برای وجود وسیع او کوچک بود.

نویسنده اسدآبادی کتاب‌های دفاع مقدس در گفت‌گو با خبرنگار عصر همدان؛ ضمن اظهار همدردی با ملت ایران و خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: خدا عزتی به آدمی داد که در راهش می‌دوید تا به دیدارش نائل شود، عظمتی داد به پروازش و ما، نه بی‌پناه شده‌ایم نه تکیه‌گاه‌مان ویران شده چرا که پناه و تکیه‌گاه ما، سعی‌مان در مسیر حق بودن است و همین “حق” است که به شخص، شخصیت معنا می‌دهد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی نماد پر رنگی از حق و مقاومت و مردانگی است، که گرم می‌کند دل آدم‌هایی را که دورنمای این زندگی را آشکار شدن حق و رسوا شدن باطل می‌بینند و می‌دانند که این “ناحق” دوامی نخواهد داشت، افزود: به خدا که خدا خودش قول داده خون شهید بی‌اثر نمی‌ماند، و جهان به چشم خود خواهد دید که این یاری، با ترک دنیا تمام نخواهد شد.

این نویسنده اسدآبادی جنایتکاران اقدام خصمانه در به شهادت رساندن شهید سلیمانی را فاسدان ناعاقل بیمار دل خواند و گفت: او را از این دنیا گرفته باشید، شما کوچک‌تر از آنید که “شمعی را که ایزد روشن کرده خاموش کنید” او “خود” ترک دنیا کرد، چرا که دنیا با تمام ثروتی که شما به دنبالش هستید، با تمام وسعتی که نمی‌توانید استعمارش کنید، برای وجود وسیع او کوچک بود.

وی ادامه داد: بی‌شک شوق شهادت که با کردار شهیدانه همراه شود، بال پرواز آدمی را به پهنای آسمان باز می‌کند و او را به بالاترین حال عاشقانه‌اش می‌برد، جایی که مجال و مکانی برای بردن “تن” نیست!

مرادی خطاب به جنایتکاران تصریح کرد: شمایی که ننگ را برای خودتان خریدید و نادان و بدصفت بودن خودتان را به دنیا نشان دادید، وای به حال‌تان، وای به روزگارتان، وای بر کردارتان که چه مردمی هستید!

وی افزود: وای به دنیای‌تان که دین و آخرت‌تان را به نابودی داده، بروید و برای خودتان دعا کنید، نزد همان خدایی که نمی‌دانم دارید یا ندارید، بروید و به هر چیزی که می‌خواهید متوسل شوید، وای بر روزی که “حق” “حالتان” را بگیرد!

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41278
  • دیدگاه‌ها برای عاملان شهادت حاج قاسم، فاسدان بیمار دل بودند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.