• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3

ظرفیت حوزه های باغبانی، صنایع تبدیلی، دام و طیور و شیلات شناسایی شده اند

  • کد خبر : 108503
  • 14 فروردین 1400 - 9:05
ظرفیت حوزه های باغبانی، صنایع تبدیلی، دام و طیور و شیلات شناسایی شده اند

منصور رضوانی جلال گفت: در حوزه های مختلف باغبانی و صنایع تبدیلی و دام و طیور و شیلات ظرفیت ها شناسایی شده اند و واحدهایی که بالای ۶۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال ساخت هستند پشتیبانی می شوند تا هر چه سریعتر آماده به کار شوند. منصور رضوانی جلال، رئیس سازمان […]

منصور رضوانی جلال گفت: در حوزه های مختلف باغبانی و صنایع تبدیلی و دام و طیور و شیلات ظرفیت ها شناسایی شده اند و واحدهایی که بالای ۶۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال ساخت هستند پشتیبانی می شوند تا هر چه سریعتر آماده به کار شوند.

منصور رضوانی جلال، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: از همان ابتدای سال و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری سال تولید پشتیبانی ها و رفع موانع نامگذاری شد در استاندارد ی جلسه ای برگزار شد .

وی افزود: قرار است طرح هایی که در واقع نیمه تمام هستند احیا شوند و طرح هایی که فعال هستند و با ظرفیت ناقص کار می کنند شناسایی شوند.

رضوانی جلال ادامه داد: سرمایه گذاری های جدید باید در جاهایی که نیاز است انجام شود و هر کدام از کارهای تولیدی باید موانع آنها شناسایی و پشتیبانی از آنها صورت گیرد.

وی افزود: در حوزه های مختلف باغبانی و صنایع تبدیلی و دام و طیور و شیلات ظرفیت ها شناسایی شده اند و واحدهایی که بالای ۶۰ تا ۸۰ درصد در حال ساخت هستند پشتیبانی می شوند تا هر چه سریعتر آماده به کار شوند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=108503
  • دیدگاه‌ها برای ظرفیت حوزه های باغبانی، صنایع تبدیلی، دام و طیور و شیلات شناسایی شده اند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.