• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

ظرفیت تزریق روزانه واکسن کرونا در نهاوند باید تکمیل شود/ کم کاری در بخش واکسیناسیون پذیرفتنی نیست

  • کد خبر : 129505
  • 31 شهریور 1400 - 8:46
ظرفیت تزریق روزانه واکسن کرونا در نهاوند باید تکمیل شود/ کم کاری در بخش واکسیناسیون پذیرفتنی نیست

مراد ناصری گفت: وقتی ظرفیت خالی تزریق روزانه واکسن کرونا در شهرستان داریم باید این عدد تکمیل شود و کم کاری در این بخش قابل قبول نیست. به گزارش عصر همدان، مراد ناصری، فرماندار نهاوند در ستاد مقابله با کرونا شهرستان نهاوند گفت: آمار جمعیت واکسینه شده در نهاوند مطلوب نیست و نیاز است با […]

مراد ناصری گفت: وقتی ظرفیت خالی تزریق روزانه واکسن کرونا در شهرستان داریم باید این عدد تکمیل شود و کم کاری در این بخش قابل قبول نیست.

به گزارش عصر همدان، مراد ناصری، فرماندار نهاوند در ستاد مقابله با کرونا شهرستان نهاوند گفت: آمار جمعیت واکسینه شده در نهاوند مطلوب نیست و نیاز است با استفاده از تمام ظرفیت مشارکت بیشتر شود.

وی اظهار داشت: ظرفیت تا ۴۵۰۰ دز در روز را داریم که باید این ظرفیت تکمیل شود و ساختمان سابق بخشداری مرکزی که مرکز تجمیع شماره یک شهرستان است باید شبانه روزی شود.

ناصری ادامه داد: بخشداران باید پای کار بیایند و کم کاری را در این بخش اصلاً قبول نمی کنیم و پذیرفتنی نیست چون سلامت مردم خط قرمز ما است و باید برای تزریق واکسن فرهنگ سازی شود.

وی عنوان کرد: همه مشکلات در بخش ها با تلاش بخشداران و کمک بهداشت و درمان باید حل شود و هر امکاناتی نیاز است باید در اختیار مراکز تزریق واکسیناسیون قرار داد.

فرماندار نهاوند افزود: دستگاههای خدمات رسان مانند ورزش و جوانان، اداره صمت، ارشاد، تبلیعات اسلامی، آموزش و پرورش، کمیته امداد و بهزیستی باید همه جامعه هدف را واکسینه کنند.

وی بیان داشت: دستگاه ها در جلسه بعدی باید گزارش بدهند که در این چند روز چه فعالیتی داشته اند و چکار کرده اند.

ناصری گفت: وقتی ظرفیت ۴۵۰۰ دز تزریق روزانه داریم باید به این عدد برسیم وگرنه ضعف مجموعه است و مدیران باید تلاش کنند.

وی ادامه داد: آمار جمعیت واکسینه شده در شهرستان مطلوب نیست و نیاز است با استفاده از تمام ظرفیت شهرستان مشارکت مردم افزایش پیدا کند.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: اگر واکسیناسیون را تسریع ببخشیم و از کل ظرفیت شهرستان استفاده کنیم قطعاً باعث کاهش میزان ابتلا و بستری و فوتی‌ها در خیز بعدی خواهد شد.

ناصری عنوان کرد: مسئولان باید شبانه روزی کار کنند تا مردم با سهولت بیشتری به خدمات واکسیناسیون دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=129505
  • دیدگاه‌ها برای ظرفیت تزریق روزانه واکسن کرونا در نهاوند باید تکمیل شود/ کم کاری در بخش واکسیناسیون پذیرفتنی نیست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.