• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
4
مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان:

طوفان الاقصی باید دائمی باشد

  • کد خبر : 200565
  • 19 مهر 1402 - 8:19
طوفان الاقصی باید دائمی باشد
مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان  گفت: باید طوفان الاقصی، تا زمان نابودی اسرائیل دائمی باشد.

به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی ارتقایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان  در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با عرض تبریک به تمام آزادی‌خواهان جهان، عنوان کرد: این پیروزی فقط منحصر به مسلمین و کشورهای منطقه نبوده بلکه مربوط به تمام آزادی‌خواهان دنیاست.

حجت الاسلام و المسلمین ارتقایی با اشاره به پست خانم سلبریتی آمریکایی در حمایت از اسرائیل که با سیل مخالفت و انتقادات مردم آمریکا مواجه شد، تصریح کرد: فرهنگ مقاومت، ایستادگی و آزادگی مربوط به کشور خاصی نبوده و حتی در آمریکا که بزرگترین حامیان جنایتکاران صهیونیستی را در خود جا دارد، فراگیر شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان افزود: این روزها تعبیر لطیفی است که می‌گوید دوتا زلزله در هرات و فلسطین رخ داد، زلزله اولی هرات را و زلزله دوم دنیا را لرزاند.

وی تاکید کرد: این پیروزی بی‌بدلیل و قاطعانه یادآور آیه کریمه «انّ ربّک لبالمرصاد» است.

حجت الاسلام و المسلمین ارتقایی با اشاره به وعده‌های حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی در هفته اخیر که در این مورد پیش‌بینی‌هایی کرده و بشارت‌هایی داده بودند، عنوان کرد: سید مقاومت نیز در این رابطه وعده‌هایی داد و با تاکید بر آیه قرآن گفت: همانا اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان افزود: سال‌هاست که صهیونیست‌ها قصد داشتند واهمه و ترسی را در دل جبهه مقاومت ایجاد کنند، اما با همه ادعاهایی که داشتند این اتفاقات برایشان رقم خورد.

وی با اشاره به دیوارهای حائلی که مجهز به دوربین‌ها و مسلسل‌های با متدهای بروز که با تحرک کوچکترین جنبنده‌ای بصورت خودکار فعال می‌شوند، تصریح کرد: اما باز با این وجود در مقابل نیروهای مقاومت شکست خوردند.

حجت‌الاسلام ارتقایی با اشاره به تمرکز بر حواشی دست ساخته دشمنان، اذعان داشت: همیشه تقابل حق و باطل وجود داشته، باید یک تلنگر و تذکری به خودمان بدهیم، گاهی اوقات دچار غفلت می‌شویم.

مدیر کل تبلیعات اسلامی همدان افزود: متاسفانه در خصوص بیهوشی خانمی در مترو همه درگیر این بوده‌ایم که ثابت کنیم دشمنان باطراحی‌های خود، بلوای جدیدی را در کشور ایجاد نکنند، بخشی از این موضوع ناظر بر این است که ما دچار غفلت، انفعال و سستی شده‌ایم و دشمن در بعد رسانه‌ای قصد دارد ما را به بن‌بست برساند.

حجت‌الاسلام ارتقایی با اشاره به طوف الاقصی، بیان کرد: شاید این حرکت‌ها و پیروزی‌ها ما را از خواب غفلت بیدار کند، این تقابل حق و باطل همیشه بوده، پیروزی از آن حق است، بنابراین باید امیدوارانه و تهاجمی رو به جلو حرکت کنیم

مدیر کل تبلیغات اسلامی همچنین تصریح کرد: در جنگ ترکیبی که به دست دشمن طراحی شده است باید ابتکار عمل داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید طوفان‌القصی که شکل گرفته و به سمت سرزمین‌های اشغالی در حال وزیدن است برای از بین بردن این لکه ننگ، دائمی بوده و هشداری باشد برای آن دسته از کشورهای منطقه که به تعبیر مقام معظم رهبری روی یک بازنده شرط بستند و رژیم غاصب اسرائیل را همراهی کردند.

حجت‌الاسلام ارتقایی در پایان یادآور شد: این حرکت مقدمه‌ای است برای پیروزی‌های آخرالزمانی و پیروزی جبهه حق برعلیه باطل.

 

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200565
  • دیدگاه‌ها برای طوفان الاقصی باید دائمی باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.