• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

طرح گاوداری «تلیسه امید» هنوز در بانک ملی تعیین تکلیف نشده است/تعلل بانک ها دلیل رکود برخی طرح‌های اقتصادی همدان

  • کد خبر : 112907
  • 18 اردیبهشت 1400 - 10:03
طرح گاوداری «تلیسه امید» هنوز در بانک ملی تعیین تکلیف نشده است/تعلل بانک ها دلیل رکود برخی طرح‌های اقتصادی همدان

ظاهر پورمجاهد با انتقاد از تعلل و تاخیر بانک های عامل در روند اعطای تسهیلات، گفت: روند اعطای تسهیلات به تعدادی از واحدهای صنعتی و کشاورزی و تعیین تکلیف برخی طرح‌های اقتصادی در بانک ملی به کندی صورت می‌گیرد که نیازمند بازنگری و شتاب بخشیدن است. به گزارش عصر همدان به نقل از ایرنا؛ ظاهر […]

ظاهر پورمجاهد با انتقاد از تعلل و تاخیر بانک های عامل در روند اعطای تسهیلات، گفت: روند اعطای تسهیلات به تعدادی از واحدهای صنعتی و کشاورزی و تعیین تکلیف برخی طرح‌های اقتصادی در بانک ملی به کندی صورت می‌گیرد که نیازمند بازنگری و شتاب بخشیدن است.

به گزارش عصر همدان به نقل از ایرنا؛ ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارد ی همدان، اظهار داشت: چهار طرح صنعتی از ۱۵ بهمن سال گذشته معطل مصوبه کمیته اعتباری بانک ملی هستند که با وجود پیگیری های مستمر مسئولان استان هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح های فوق از پروژه های جهش تولید و پیشران استان همدان هستند، گفت: این واحدها برای تکمیل حدود ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات نیاز دارند که قرار بود از محل «بند الف تبصره ۱۸» در سال ۹۹ پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارد ی همدان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، طرح گاوداری «تلیسه امید» نیز بعد از یکسال پیگیری هنوز در بانک ملی تعیین تکلیف نشده است.

پورمجاهد با اشاره به اینکه سهام عمده این واحد تولیدی مربوط به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است، افزود: چند شعیر از این سهام متعلق به بانک ملی است که برای این سهم اندک یک طرح بزرگ قفل شده است.

او با انتقاد از عملکرد این بانک تصریح کرد: واحدهایی تملیک شده توسط بانک ملی باید با شتاب بیشتری به سرمایه گذاران قبلی و یا به متقاضیان جدید واگذار شود که این فرایند بسیار کند انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارد ی همدان پیشنهاد کرد: در اولین فرصت جلسه‌ای برای گره گشایی از طرحهای یاد شده تشکیل شود و این به معنای تحقق شعار مانع زدایی از تولید است.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=112907
  • دیدگاه‌ها برای طرح گاوداری «تلیسه امید» هنوز در بانک ملی تعیین تکلیف نشده است/تعلل بانک ها دلیل رکود برخی طرح‌های اقتصادی همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.