• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7
دادستان همدان:

طرح های فراجا برای جمع آوری معتادین بیشتر و مستمر شود

  • کد خبر : 192797
  • 18 مرداد 1402 - 10:52
طرح های فراجا برای جمع آوری معتادین بیشتر و مستمر شود
دادستان همدان گفت: لازم است برای تأمین امنیت عمومی و اجتماعی مناطق مختلف طرح های فراجا برای جمع آوری معتادین بیشتر و مستمر شود.

به گزارش عصر همدان؛ «حسن خانجانی موقر» در مسجد پیغمبر(ص) واقع در ۱۰ متری رضوان، گفت: ضروری است تا با اجرای برنامه های مناسب و کافی برای جذب جوانان به مسجد، زمینه را برای کاهش آسیب های اجتماعی فراهم سازیم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی اهالی منطقه از جمله حضور اراذل و اوباش، معتادین، عدم ساماندهی ضایعاتی ها و عدم جمع آوری آب های سطحی، عنوان کرد: ما به عنوان مدعی العموم پیگیر مطالبات به حق مردم هستیم و تا جایی که قانون اجازه داده از آنان همیشه حمایت می کنیم.

دادستان همدان تصریح کرد: در همین دیدار به فراجا دستوراتی از سوی این دادستانی به منظور اجرای طرح های مستمر جمع آوری معتادین و برخورد قاطع با اراذل و اوباش صادر شده و امیدواریم به زودی و در اسرع وقت عملیاتی شود.

خانجانی موقر افزود: بهتر است جوانان پایگاه بسیج محله نیز با عوامل نیروی انتظامی در قالب گشت های رضویون، همکاری تنگاتنگی به منظور مقابله با سرقت ها و معتادین داشته باشند.

وی همچنین با بیان اینکه هرجا مردم منطقه ای خود پای کار آمدند، در آن حوزه شاهد پیشرفت بودیم، گفت: برای آن که شهرداری بتواند خدمات بهتر و مناسبتری به مردم ارایه دهد نیاز است مردم نیز با این ارگان همکاری داشته باشند و داوطلبانه با عقب نشینی خانه های خود، کمک کار شهرداری برای ارایه خدمات بهتر باشند.

دادستان همدان به همراه معاونش ، فرماندار شهرستان همدان و معاونان ایشان، معاون فرمانده ی انتظامی شهرستان، شهردار منطقه ۳، مدیر آب و فاضلاب شهرستان و نماینده اداره کل ورزش و جوانان و برخی دیگر از مدیران شهرستان همدان دیدار صمیمی و چهره به چهره با مردم محل داشتند.در نهایت تصمیم بر آن شد تا مسئولان دستگاه های اجرایی در جلسه ای مشترک با مدیریت فرماندار همدان، مشکلات مطرح شده را بررسی و برای حل آن راهکارهایی ارایه دهند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192797
  • دیدگاه‌ها برای طرح های فراجا برای جمع آوری معتادین بیشتر و مستمر شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.