• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان:

طرح مسکن ملی «کوی پرواز» با سرعت در حال انجام است

  • کد خبر : 200192
  • 17 مهر 1402 - 10:37
طرح مسکن ملی «کوی پرواز» با سرعت در حال انجام است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: طرح مسکن ملی«کوی پرواز» به سرعت در حال انجام است.

فرزاد تیموری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به کلنگ عملیات اجرایی ۱۱ هزار واحد که در ۲۷ خرداد سال جاری به زمین خورد، عنوان کرد: طرح تفصیلی و طرح جامع اراضی مصون به کوی پرواز در ماه‌های اخیر در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی این واحدها از طریق بنیاد مسکن که کارگزار اصلی این پروژه است، به سرعت در حال پیشروی است.

وی افزود: برای پروژه‌های دیگر در شهرک مدنی، شهرک فرهنگیان، تپه حاج شمس‌العلی و شهرک شهید بهشتی نیز زمین تامین شده و  در حال حاضر در حال ساخت هستند.

تیموری تصریح کرد: همزمان در سایر شهرستان‌ها برای افراد متقاضی زمین تامین شده و پروژه‌ها پیشرفت خوبی دارند. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان اذعان داشت: با پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمری که انجام شد، خوشبختانه الان وضعیت نهضت ملی مسکن در همدان سرو سامان پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه روشنی برای این پروژه تعریف شده است، بیان کرد: قسمت سخت این پرژه، تامین زمین بود که به لطف خدا، بخش عمده‌اش حل شده و بخش باقی مانده با سرعت در حال پیشروی است.

تیموری با تاکید بر اینکه سیاست ما بر این است که بیشتر به سمت اعطاء قطعات تفکیکی برای ساخت توسط خود افراد متقاضی باشیم، عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم کل زمین‌های مورد نیاز را در اختیار متقاضیان قرار داده و با این کار مشکل کمبود مسکن را در استان کاهش دهیم.

 

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200192
  • دیدگاه‌ها برای طرح مسکن ملی «کوی پرواز» با سرعت در حال انجام است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.