• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

طرح «مزرعه تابستان من» برای مهارت آموزی دانش آموزان/ فعالیت ۴۶۱ کانون محلی مدرسه

  • کد خبر : 76698
  • 01 مرداد 1399 - 14:22
طرح «مزرعه تابستان من» برای مهارت آموزی دانش آموزان/ فعالیت ۴۶۱ کانون محلی مدرسه

یوسف سعیدی از اجرای طرح مزرعه تابستان من برای دانش آموزان همدانی در راستای اشتغال زایی و مهارت آموزی خبر داد. یوسف سعیدی، معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: برای اوقات فراغت امسال ۸۰ پایگاه فعال در سطح استان داریم که بصورت مجازی اداره می […]

یوسف سعیدی از اجرای طرح مزرعه تابستان من برای دانش آموزان همدانی در راستای اشتغال زایی و مهارت آموزی خبر داد.

یوسف سعیدی، معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: برای اوقات فراغت امسال ۸۰ پایگاه فعال در سطح استان داریم که بصورت مجازی اداره می شوند.

وی افزود: برای برخی رشته ها و کلاس ها که بصورت مجازی امکانش نیست دانش آموزان می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور یابند.

معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه از اول تیرماه پایگاه ها فعال هستند، خاطر نشان کرد: مهارت های مختلفی مثل مهارت های ارتباطی روخوانی و روان خوانی قرآن، تجوید و صوت، مفاهیم، نهج البلاغه و احکام فعال است.

سعیدی عنوان کرد: مهارت های حرفه ای مثل رباتیک و طراحی لباس و تولید محتواهای فرهنگی و مهارت های فرهنگی مثل نقاشی، خطاطی، بازیگری، مجری گری، خبرنگاری و سفالگری را داریم.

وی مهمترین مهارت ها را اشتغال زایی بیان کرد و ادامه داد: در راستای اشتغال زایی و کلاس های خیاطی و قالبافی و معرق کاری قلم زنی، طرح مزرعه تابستان من را برای اولین بار در سطح استان داریم که به هر دانش آموز ۱۰۰ متر مربع داده می شود و محصول کشاورزی مطابق با شهرستان خود را کشت و در نهایت برای خود برداشت می کند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش همدان از فعالیت ۳۴ کانون فرهنگی و ۴۶۱ کانون محلی مدرسه و ۲۶ دارالقرآن و ۱۴ اردوگاه فعال در سطح استان خبر داد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=76698
  • دیدگاه‌ها برای طرح «مزرعه تابستان من» برای مهارت آموزی دانش آموزان/ فعالیت ۴۶۱ کانون محلی مدرسه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.