• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

طرح فیلترینگ و بسته شدن اصلاً در دستور کار نیست/ساماندهی مهمترین هدف طرح صیانت از کاربران فضای مجازی

  • کد خبر : 119805
  • 12 تیر 1400 - 15:11
طرح فیلترینگ و بسته شدن اصلاً در دستور کار نیست/ساماندهی مهمترین هدف طرح صیانت از کاربران فضای مجازی

هادی بیگی نژاد گفت: کلیت طرح صیانت از کاربران فضای مجازی که در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح است ساماندهی این فضا است. هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در مجلس اظهار کرد: ما در فضای […]

هادی بیگی نژاد گفت: کلیت طرح صیانت از کاربران فضای مجازی که در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح است ساماندهی این فضا است.

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در مجلس اظهار کرد: ما در فضای مجازی با یک ولنگاری مواجه هستیم که قانونی برای آن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کلیت طرح صیانت از کاربران فضای مجازی که در صحن مجلس شورای اسلامی مطرح است ساماندهی این فضا است تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که در این فضا وجود دارد نباید برنامه ریزی مدونی برای آن ایجاد کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجرای این طرح محدودیتی ایجاد نمی کند بلکه فضا را به گونه ای تغییر داده که اگر کسی بخواهد تخلفی کند به راحتی موفق به این کار نشود و بتوان آن را پیگیری کرد.

وی به فضای ضد اخلاقی موجود در فضای مجازی اشاره و تاکید کرد: پلتفرم های موجود در فضای مجازی باید به قوانین کشور ما پایبند باشند.

بیگی نژاد با بیان اینکه در بسیاری از کشورها محدودیت هایی برای استفاده از این پلتفرم های در نظر گرفته می شود تصریح کرد: باید ضد اخلاقی موجود در فضای مجازی کنترل شده تا هر کس هر کاری می خواهد در این فضا انجام ندهد.

وی با بیان اینکه هیچ برنامه ای برای مقابله با موارد ضد اخلاقی و آسیب های فضای مجازی وجود ندارد تصریح کرد: طرح صیانت از کاربران فضای مجازی در راستای حمایت از کسانی است که از این فضا استفاده می کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در این طرح فیلترینگ و بسته شدن فضا اصلاً در دستور کار نیست، تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود نباید کاری برای این فضا انجام داد؟

وی افزود: در حال حاضر برای پیگیری کلاهبرادری های این فضا دسترسی وجود ندارد که اجرای این طرح به جلوگیری از کلاهبرادری ها کمک می کند.
بیگی نژاد با بیان اینکه باید ناظری در این فضا وجود داشته باشند، عنوان کرد: سال گذشته همه مشاهده کردند که یک نوجوان ۱۴ ساله چگونه با یک مسائل ضد اخلاقی در این فضا در گیرشده است.

وی گفت: خانواده های بسیاری نگران فرزندان خود هستند و باید برنامه ریزی صحیحی برای این ولنگاری در فضای مجازی داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=119805
  • دیدگاه‌ها برای طرح فیلترینگ و بسته شدن اصلاً در دستور کار نیست/ساماندهی مهمترین هدف طرح صیانت از کاربران فضای مجازی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.