• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

طرح غنی‌سازی اوقات فراغت “صعود” در ملایر آغاز به کارکرد

  • کد خبر : 8078
  • 12 تیر 1398 - 15:16
طرح غنی‌سازی اوقات فراغت “صعود” در ملایر آغاز به کارکرد

آیین افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت “صعود” با حضور ۲۰۰ دانش‌آموز برگزار شد.   به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر، امام‌جمعه ملایر در آیین افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت “صعود با اشاره به مهم‌ترین پیشرفت دلایل و موانع رشد انسان اظهار داشت: طرح تابستانی برای این است که انسان لوازم رشد را احیا و موانع […]

آیین افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت “صعود” با حضور ۲۰۰ دانش‌آموز برگزار شد.

 

به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر، امام‌جمعه ملایر در آیین افتتاحیه طرح غنی‌سازی اوقات فراغت “صعود با اشاره به مهم‌ترین پیشرفت دلایل و موانع رشد انسان اظهار داشت: طرح تابستانی برای این است که انسان لوازم رشد را احیا و موانع را کنارباند.

وی برقراری بهترین الگو برای انسان را قرآن عکسانی که قرآن از آن‌ها یاد می‌کند دانست و بیان کرد: یکی از کسانی که قرآن مثال زده است همسر فرعون است که با توجه به همسر فرعون بودن به موسی(ع) ایمان آورد و مشکلات زیادی در این راه داشت.
وی به گرفتاری‌ها و مشکلات در زندگی انسان اشاره کرد و گفت: در زندگی مشکلات زیادی است و مشکلات در ذات دنیاست و نمی‌شود آن را از دنیا گرفت و دنیا پیچیده شده با سختی‌ها است.
امام‌جمعه ملایر تأکید کرد:مشکلات دنیا را نباید به اسم اسلام و انقلاب اسلامی نوشت چراکه اگر این‌گونه باشیم بی‌دین می‌شویم و مشکلات جزء جدایی‌ناپذیر از دنیاست.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ملایر نیز در این آیین عنوان کرد: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت “صعود” برای دانش آموزان منتخب مدارس دوره اول و دوره دوم متوسطه شهرستان ملایر است.
سید علیرضا رسولی افزود:دانش آموزان جهت عضویت در مجموعه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان ملایر پس از گذراندن مرحله مصاحبه حضوری در مجموعه انتخاب‌شده‌اند.

وی بیان کرد: این برنامه جهت آشنایی دانش آموزان جدیدالورود در سال ۹۸ در مجموعه اتحادیه است.
رسولی عنوان کرد: در این طرح برنامه‌هایی همچون آموزش‌های تخصصی کامپیوتری با همکاری اداره فنی و حرفه‌ای ، برگزاری رده‌های تقویتی درسی برای پایه‌های مختلف تحصیلی (دور اول و دوم متوسطه)، برگزاری مسابقات ورزشی و اردوهای تشکیلاتی و معرفتی شهرستانی استانی و کشوری در نظر گرفته‌شده است.
است .

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=8078
  • دیدگاه‌ها برای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت “صعود” در ملایر آغاز به کارکرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.