• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

طرح شهید قاسم سلیمانی در همدان با قوت و مشارکت همگانی مردم ادامه دارد

  • کد خبر : 104021
  • 28 بهمن 1399 - 12:52
طرح شهید قاسم سلیمانی در همدان با قوت و مشارکت همگانی مردم ادامه دارد

طرح سردار شهید قاسم سلیمانی در سه بخش نظارتی، حمایتی و مراقبتی اجرا می‌شود. تدبیر مسئولان و همراهی مردم موجب خروج استان از وضعیت نارنجی کرونا شد. به گزارش عصر همدان؛ رشید حیدری مقدم, رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در توضیح طرح شهید قاسم سلیمانی گفت با اجرای این طرح ۶۵ هزار نفر از افراد […]

طرح سردار شهید قاسم سلیمانی در سه بخش نظارتی، حمایتی و مراقبتی اجرا می‌شود. تدبیر مسئولان و همراهی مردم موجب خروج استان از وضعیت نارنجی کرونا شد.

به گزارش عصر همدان؛ رشید حیدری مقدم, رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در توضیح طرح شهید قاسم سلیمانی گفت با اجرای این طرح ۶۵ هزار نفر از افراد در معرض بیماری کرونا، مراقبت و رهگیری شدند همچنین از ۳۰۴ بیمار در منزل مراقبت شده است که تاثیر به سرایی در راندمان کاری بیمارستان ها داشته است.

حیدری مقدم با بیان اینکه طرح سردار شهید قاسم سلیمانی در سه بخش نظارتی، حمایتی و مراقبتی اجرا می‌شود افزود: در اجرای این طرح  ۴۲۱ تیم، ۱۰ هزار خانوار را زیر پوشش اقلام حمایتی قرار دادند. همچنین ۱۰هر بسیجی، پزشک و پرستار در مجموع ۱۵ نفر  یک تیم کنترل بیماری کرونا را تشکیل می دهند و به بیماران خدمات ارائه می دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به قرار گرفتن ۷ شهرستان از ۱۰ شهرستان همدان در وضعیت زرد و ۳ شهرستان در وضعیت آبی گفت: تدبیر مسئولان و همراهی مردم موجب خروج استان از وضعیت نارنجی کرونا شد به نحوی که وضعیت ۴ شهرستان که در هفته دوم بهمن نارنجی بود اکنون به شرایط زرد تغییر کرده است.

حیدری مقدم بیان کرد: بررسی موج های کرونا مشخص کرده است که علت۳۴ درصد ابتلا به کرونا شرکت در اجتماعات، ۶۱ درصد تماس درون خانگی و ۵ درصد رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعات در محیط کاری بوده است.

وی ادامه داد: میانگین استفاده از ماسک رعایت بهداشت و حفاظت فردی ۸۴ درصد و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز ۷۸درصد ارزیابی شده است.

انتهای پیام / رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=104021
  • دیدگاه‌ها برای طرح شهید قاسم سلیمانی در همدان با قوت و مشارکت همگانی مردم ادامه دارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.