• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

طرح رفع سد معبر در شهر فامنین آغاز شد

  • کد خبر : 197342
  • 22 شهریور 1402 - 12:38
طرح رفع سد معبر در شهر فامنین آغاز شد
شهرداری فامنین در اقدامی سدمعبرهای داخل شهر را از پیاده‌رو ها که انواع پوستر و تابلو باعث نارضایتی عابران و مردم شده بود را جمع آوری کرد.

به گزارش عصر همدان؛ با توجه به نارضایتی مردمی و گزارشات عابران از  عبور و مرور در پیاده‌روها و مشکلات ناشی از سدمعبر در سطح شهر این اقدام از سوی شهرداری و زیباسازی شهر فامنین‌ با هماهنگی سایر ارگان‌ها این طرح صورت گرفت و به مغازه‌داران متخلف هشدار داده شد.

طرح سدمعبر در قسمتی از شهر اجرا و تعدادی از معابر پاک‌سازی شد، لازم به ذکر است این طرح ادامه‌دار  و در روزها و هفته‌های آتی نیز به صورت مداوم اجرا خواهد شد.

لذا شایسته است افراد و کسبه‌ای که با اِشغال پیاده روها و معابر موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم می‌نمایند، اقدام به رفع مزاحمت نموده تا با اقدام‌قانونی شهرداری و جرایم مربوطه مواجه نشوند.

لازم به توضیح است نصب انواع تابلوهای غیر مجاز، نصب پوستر، تراکت و بنر بدون مجوز، نصب سایه‌بان‌های بدون مجوز، ایجاد موانع مسدود کننده، قراردادن اجناس در پیاده‌رو، قرارگیری هر گونه اشیاء متصل به دیوار یا بدنه معابر، بیرون کشیدن ویترین مغازه ها و … از مصادیق سدمعبر و زشت نمودن سیمای شهری می‌باشد.

 

انتهای خبر/ ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=197342
  • دیدگاه‌ها برای طرح رفع سد معبر در شهر فامنین آغاز شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.