• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
0

طرح جامع شهری آماده تحویل به شهرداری بهار است

  • کد خبر : 80523
  • 03 شهریور 1399 - 18:23
طرح جامع شهری آماده تحویل به شهرداری بهار است

فرهاد فرزانه، صبح امروز پارک محله ای فجر در شهر بهار را افتتاح کرد و در حاشیه آن از ابلاغ طرح جامع شهری به شهرداری بهار خبر داد. به گزارش عصر همدان، صبح امروز فرهاد فرزانه سرپرست معاونت استاندارد ی با حضور در شهر بهار، پارک محله ای فجر را که در زمینی به مساحت […]

فرهاد فرزانه، صبح امروز پارک محله ای فجر در شهر بهار را افتتاح کرد و در حاشیه آن از ابلاغ طرح جامع شهری به شهرداری بهار خبر داد.

به گزارش عصر همدان، صبح امروز فرهاد فرزانه سرپرست معاونت استاندارد ی با حضور در شهر بهار، پارک محله ای فجر را که در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۳میلیارد ریال تجهیز شده بود، افتتاح کرد.

 

فرزانه، در حاشیه افتتاح این پارک نوید ابلاغ طرح جامع شهری به شهرداری بهار را داد و اذعان کرد: شهرداری بهار در اولین فرصت می تواند جهت ابلاغ آن به استاندارد ی مراجعه کند.

وی همچنین قول مساعد برای حل مشکل حریم سیاسی شهرستان بهار تا یکی دو ماه آینده و ابلاغ آن را به شهرستان بهار داد.

پیگیری طرح زمین های اطراف مرقد آیت الله بهاری، ایجاد مجتمع در اطراف آن و پل جاده نهالستان دیگر مواردی بود که فرزانه به آنها اشاره کرد.

همچنین احسان قنبری فرماندار بهار در دومین روز از هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اعتبارات پروژه های هفته دولت را ۱۷۸ میلیارد تومان برشمرد و اظهار داشت: بیش از ۹۰ پروژه در هفته دولت کلنگ زنی شده و به بهره برادری خواهد رسید که ۸۲ پروژه افتتاح و ۱۱ پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

قنبری به تخصیص قیر یارانه ای به شهرستانها اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به شهرهای شهرستان در این مورد شد.

در ادامه حسین فیض الهی، رئیس شورای شهر بهار نیز به مشکلات موجود در خصوص عبور ماشین های سنگین از داخل شهر اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به ایجاد کمربندی غربی شهر شد.

شایان ذکر است که طرح جامع شهری بهار حدودا ۱۰ سال است که از سوی شهرداری و شورای شهر پیگیری شده و دو سال است که منتظر ابلاغ آن از استاندارد ی است.

 

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80523
  • دیدگاه‌ها برای طرح جامع شهری آماده تحویل به شهرداری بهار است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.