• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

طرح تعهد ساخت ۸ مسکن در قالب زکات پروژه در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 115222
  • 05 خرداد 1400 - 9:05
طرح تعهد ساخت ۸ مسکن در قالب زکات پروژه در سال ۱۴۰۰

حجت الاسلام علی اله وردی گفت: زکات باعث برکت بیشتر اموال پرداخت کنندگان زکات و حل مشکلات مردم و توسعه مناطق محروم می شود. حجت الاسلام علی اله وردی، مسئول زکات شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: زکات باعث برکت بیشتر اموال پرداخت کنندگان زکات و حل مشکلات مردم و توسعه مناطق […]

حجت الاسلام علی اله وردی گفت: زکات باعث برکت بیشتر اموال پرداخت کنندگان زکات و حل مشکلات مردم و توسعه مناطق محروم می شود.

حجت الاسلام علی اله وردی، مسئول زکات شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: زکات باعث برکت بیشتر اموال پرداخت کنندگان زکات و حل مشکلات مردم و توسعه مناطق محروم می شود.

حجت الاسلام اله وردی از ساخت و بهره برادری ۷ مسکن با زکات پروژه در سال۹۹خبر داد و گفت: امسال با مشورت در شورای زکات، تصمیم بر این شد که تعهد ۸ مسکن از طریق زکات مردمی به حول قوه الهی ساخته شود و در سالروز تاسیس کمیته امداد و ۲۲ بهمن به مرحله بهره برادری برسد که این طرح در دوماهه اول سال جاری تا ۱۰ درصد پیشرفت کار داشته است.

مسئول زکات شهرستان عنوان داشت: با توجه به اینکه پرداخت زکات مال یکی از واجبات دین میباشد به دام و محصولات کشاورزی اختصاص دارد و بیشتر زکات شهرستان بهار برآوردی از کشت جو و گندم شهرستان است، این مقدار در سال ۹۹ با تحقق۹۴درصدی با ۲ میلیارد ۳۵۰ میلیون تومان ثبت و ضبط شده است.

همچنین وی افزود: این مقدار زکات امسال با افزایش ۲۰درصدی ۳میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان تخمین زده شده است که امیدواریم این مقدار زکات به همت همشهریان فخیم به واقعیت بپیوندد و سهم محرومین در قالب جهیزیه، ساخت مسکن، کمک معیشتی، کمک تحصیلی و کمک های موردی پرداخت گردد.

حجت السلام اله وردی نیز از عاملین زکات سطح شهرستان بهار که ۹۵نفر از قشر روحانیون، معتمدین، هیئت امنا و شورا ودهیار هستند نهایت تشکر را داشت که بدون هیچ چشمداشتی ستاد زکات شهرستان را در جمع آوری زکات یاری می رسانند.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=115222
  • دیدگاه‌ها برای طرح تعهد ساخت ۸ مسکن در قالب زکات پروژه در سال ۱۴۰۰ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.