• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

طراحی و برنامه جدید دشمن، جنگ حجاب است/ لزوم جهاد تبیین در برابر جنگ شناختی دشمن

  • کد خبر : 180868
  • 15 فروردین 1402 - 10:52
طراحی و برنامه جدید دشمن، جنگ حجاب است/ لزوم جهاد تبیین در برابر جنگ شناختی دشمن

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: رعایت منشور عفاف و حجاب مطالبه ستاد امر به معروف شهرستان بوده و باید دقت کنیم چون در این زمینه دشمن در حال برنامه ریزی و طراحی است. به گزارش عصرهمدان؛ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در اولین جلسه شورای اداری در سال جدید با اشاره به نام‌گذاری سال نو […]

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: رعایت منشور عفاف و حجاب مطالبه ستاد امر به معروف شهرستان بوده و باید دقت کنیم چون در این زمینه دشمن در حال برنامه ریزی و طراحی است.

به گزارش عصرهمدان؛ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در اولین جلسه شورای اداری در سال جدید با اشاره به نام‌گذاری سال نو توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: سال ۱۴۰۲ که به فرموده مقام معظم رهبری سال مهار تورم و رشد تولید است با اقدامات مبتکرانه و خلاقانه و حضور جهادی مسئولین در میدان کار و انجام مسئولیت های محوله باید سال تحول باشد.

وی اظهار داشت: دشمن در ۶ ماه پایانی سال قبل  تمام تلاش های خود را مثل گذشته کرد که وضعیت کشور را دچار بحران کند که با حضور مردم مثل دفعات گذشته فتنه های دشمن خنثی شد و در تمام زمینه ها دشمن شکست خورده است.

مختاری در ادامه با اشاره به اینکه در راستای پیگیری مطالبات ستاد امر به معروف شهرستان امسال موضوعات مختلفی به صورت جدی دنبال خواهد شد.

فرمانده سپاه نهاوند در راستای تحقق شعار سال هم گفت: همه دستگاه های شهرستان نقش دارند که در جهت تحقق شعار سال تحول ایجاد کنند و از تمام ظرفیت خود و دستگاه خود استفاده کنند.

وی افزود: کمیته اشتغال در شهرستان جلسات مشترک داشته باشند و دستگاه های که ارائه خدمات وام و اشتغالزایی دارند در هر ماه به صورت مشترک باید جلساتی داشته باشند تا از موازی کاری جلوگیری به عمل آید.

مختاری اظهار داشت: در خصوص افزایش جمعیت و جوانی جمعیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ همه مسئولین شهرستان  جهادی در این زمینه تلاش کنند و از تمام ظرفیت خود استفاده کنند و موانع ازدواج را در حد توان برطرف کنند.

وی افزود: جهاد تبیین یک واجب عینی و قطعی و ضروری است و در برابر جنگ روایتی و شناختی دشمن باید تبیین و روشنگری کرد و برای همه ی ما واجب است و حتی در جلسات هفتگی و ماهانه در ادارات آمادگی داریم هادی سیاسی اعزام کنیم و نقش دانشگاه ها و مدارس و حوزه های علمیه بسیار موثر است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: رعایت منشور عفاف و حجاب مطالبه ستاد امر به معروف شهرستان بوده و دشمن در حال برنامه ریزی و طراحی در این زمینه است که باید مورد توجه خاصی روسای ادارات قرار بگیرد و همچنین کارکنان و خانواده های ما باید الگو و در رعایت پوشش اسلامی نمونه باشند و تیم های امر به معروف در سطح شهرستان و ادارات فعال بوده و نظارت کامل را خواهند داشت.

مختاری ادامه داد: تکریم ارباب رجوع به عنوان یک مسئله بسیار مهم باید مد نظر قرار بگیرد و موضوعات و مشکلاتی که ارباب رجوع دارد و به ادارات و محل کار ما مراجعه می‌کنند نباید مورد کم لطفی قرار بگیرند و نباید کارمند ما یک برخورد تند با ارباب رجوع داشته باشند که موجبات نارضایتی را بوجود آورد.

وی افزود: در مناسبت های ملی و مذهبی در سطح شهرستان برخی ادارات واقعا برنامه دارند و برخی ادارات سهل انگاری دارند و ادارات محل مراجعه مردم است و تا حد امکان یک فضاسازی صورت پذیرد.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان اظهار داشت: در راستای دومین کنگره شهدای استان همدان هم امسال می بایست تمامی ادارات نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=180868
  • دیدگاه‌ها برای طراحی و برنامه جدید دشمن، جنگ حجاب است/ لزوم جهاد تبیین در برابر جنگ شناختی دشمن بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.