• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0

ضرورت وجود شبکه در کنار تشکیلات سازمانی برای تربیت جوانان/ تجلیل از برترین‌های جشنواره حلقات صالحین در اسدآباد

  • کد خبر : 69621
  • 17 خرداد 1399 - 12:27
ضرورت وجود شبکه در کنار تشکیلات سازمانی برای تربیت جوانان/ تجلیل از برترین‌های جشنواره حلقات صالحین در اسدآباد

حجت الاسلام امیر مطهری با بیان اینکه امروز اگر مطالبه رهبر انقلاب برای تربیت نیروهای انقلابی بر زمین نماند، تکلیفمان را نسبت به ولایت فقیه انجام داده ایم، گفت: باید در کنار تشکیلات سازمانی برای تربیت جوانان، شبکه هم وجود داشته باشد تا امور بهتر پیش برود. به گزارش عصر همدان؛ مسئول تربیت و آموزش […]

حجت الاسلام امیر مطهری با بیان اینکه امروز اگر مطالبه رهبر انقلاب برای تربیت نیروهای انقلابی بر زمین نماند، تکلیفمان را نسبت به ولایت فقیه انجام داده ایم، گفت: باید در کنار تشکیلات سازمانی برای تربیت جوانان، شبکه هم وجود داشته باشد تا امور بهتر پیش برود.

به گزارش عصر همدان؛ مسئول تربیت و آموزش سپاه انصار الحسین استان همدان در مراسم تجلیل از برترین‌های جشنواره حلقه‌های صالحین اسدآباد که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در روز ارتحال امام ره، اظهار کرد: امام خمینی ره دارای ویژگی خاصی چون ایمان به خدا، مردم باوری و هدف داشتن بود اما متأسفانه برخی از مسئولان ما ایمان و باور به مردم ندارند.

وی با اشاره به مطالبه رهبر انقلاب برای تربیت ۸ میلیون نفر انقلابی، گفت: امروز دوران اینکه یک استاد بیاید و سخنرانی داشته و جوانان را ارشاد کند، تمام شده و باید از ابزارهای مختلفی برای تربیت آنان اقدام کرد.

مطهری با تأکید بر استفاده از ظرفیت خوب حلقه های صالحین، گفت: امروز اگر مطالبه رهبر انقلاب برای تربیت نیروهای انقلابی بر زمین نماند، تکلیفمان را نسبت به ولایت فقیه انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه باید در کنار تشکیلات سازمانی برای تربیت جوانان، شبکه هم وجود داشته باشد تا امور بهتر پیش برود، افزود: امروز در عرصه سخت و نظامی مشکلی نداریم و باید در حوزه تربیتی تلاش کنیم.

نباید از جنگ تربیتی دشمن غفلت کرد

مسئول تربیت و آموزش سپاه انصار الحسین استان همدان خاطرنشان کرد: جنگ تربیتی وجود دارد و نباید لحظه ای از این جنگ غافل شد و برای تربیت جوانان و نوجوانان امروز باید کار فرهنگی انجام داد.

وی به جشنواره صالحین در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: امروز در حلقه های صالحین کارهای خوبی برای تربیت جوانان و نوجوانان انجام می شود که باید این برنامه ها تقویت شود.

لزوم الگوگیری از ابعاد شخصیتی امام ره

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد هم با اشاره ابعاد سیاسی، اجتماعی، عرفانی و شخصیتی امام خمینی(ره)، اظهار کرد: زندگی امام ره همچنان قابل مرور و قابل الگوگیری در زندگی شخصی افراد امروزی است.

وی یکی از دستگاه های مهم در حوزه تربیتی را وجود حلقات صالحین خواند و بر تقویت برنامه ها و فعالیت های بسیجیان تأکید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد نیز با اشاره به اقدامات حلقات صالحین در این شهرستان، گفت: علی رغم وجود کرونا که موجب کاهش جلسات حلقه های صالحین شد، اما نوع برنامه ها و فعالیت های بسیجیان در این حلقه ها تغییر کرد و منجر به انجام اقداماتی عملی از سوی آنان شد.

حلقات صالحین در مقابله با کرونا درخشیدند

سرهنگ امیدعلی الیاسی ادامه داد: بسیجیان در حلقات صالحین با تولید ماسک، تب سنجی، کمک به نیروی انتظامی در طرح فاصله گذاری اجتماعی، غربالگری، جمع آوری و توزیع کمک های مؤمنانه اقداماتی خوبی را داشتند و خوش درخشیدند.

وی تأکید کرد: آنچه امروز از حلقات صالحین انتظار می رود تقویت معنویت، معرفت افزایی و بصیرت افزایی در بین جوانان و نوجوانان است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به انتظارات رهبر انقلاب از بسیجیان در حلقه های صالحین، گفت: امروز اقدامات این حلقه ها می تواند سد و ابزاری در برابر جنگ نرم دشمن باشد.

در پایان این نشست از تعدادی از برترین های جشنواره حلقه های صالحین با لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=69621
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت وجود شبکه در کنار تشکیلات سازمانی برای تربیت جوانان/ تجلیل از برترین‌های جشنواره حلقات صالحین در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.