• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

صدور رایگان پروانه ساختمانی برای افراد دارای معلولیت در شهرداری شیرین سو

  • کد خبر : 61661
  • 04 اردیبهشت 1399 - 10:09
صدور رایگان پروانه ساختمانی برای افراد دارای معلولیت در شهرداری شیرین سو

سید مصطفی موسوی  از صدور رایگان پروانه ساختمانی برای افراد دارای معلولیت و اعمال تخفیف ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی سایر امکانات شهرداری برای مددجوهای بهزیستی خبر داد. به گزارش عصر همدان به نقل از روابط عمومی شهرداری شیرین سو؛ سید مصطفی موسوی، شهردار این شهر اظهار کرد: تخفیفات ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی این شهرداری برای […]

سید مصطفی موسوی  از صدور رایگان پروانه ساختمانی برای افراد دارای معلولیت و اعمال تخفیف ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی سایر امکانات شهرداری برای مددجوهای بهزیستی خبر داد.

به گزارش عصر همدان به نقل از روابط عمومی شهرداری شیرین سو؛ سید مصطفی موسوی، شهردار این شهر اظهار کرد: تخفیفات ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی این شهرداری برای عموم شهروندان شیرین‌سو در سال ۹۹ اعمال می شود.

شهردار شیرین سو با تاکید بر حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت افزود: شهرداری شیرین سو در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود در سال ۹۹ علاوه بر صدور رایگان پروانه ساختمانی برای این افراد، سایر تسهیلات از جمله اعمال تخفیف در کارکرد ماشین آلات و مساعدت در ساخت مسکن برای ایشان ارائه می دهد

وی ضمن ابراز خرسندی از تصویب قانون حقوق معلولین در مجلس شورای اسلامی در سال های اخیر گفت: اجرای کامل این قانون میتواند نقش بسزایی را در کاهش محدودیت های معلولین عزیز و توانمندسازی آن ها ایفا کند.

موسوی در ادامه با تأکید به نقش موثر مشارکت شهروندان در پیشبرد توسعه شهری بیان داشت: شهرداری و مشارکت شهروندان دو رکن اساسی سیستم مدیریت شهری در تحقق بخشیدن به اصول برنامه ریزی شهری به شمار می‌آیند و در توسعه و پیشبرد اهداف اقتصادی در شهرها جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده اند.

شهردار شیرین سو ادامه داد: شهرداری‌ یک نهاد عمومی غیر دولتی است که در محدوده شهر و برای رفع نیازهای عمرانی، رفاهی و خدماتی مردم شهر انجام وظیفه می کند و اکثریت قریب به اتفاق ماموریت ها و تکالیف آن با مشارکت مردم حل و فصل می گردد

وی با اشاره به نقش مشارکت مردمی در ماموریت های شهرداری گفت: بدون همکاری و مشارکت مردم در اداره امور شهر، شهرداری ها در دستیابی به اهداف خود موفق نخواهند شد و از آنجا که تامین هزینه های برنامه ها و فعالیت های شهرداری حایز اهمیت است، آگاهی مردم از برنامه ها و مشارکت ایشان از طریق پرداخت به موقع عوارض می تواند در پیشبرد و تحقق اهداف شهرداری اثرگذار باشد.

موسوی ضمن تاکید بر تاثیر درآمدهای پایدار شهرداری و نقش آن در توسعه شهری افزود: دسترسی شهرداری‌ها به منابع درآمدی مطلوب و پایدار باعث می‌شود که شهرداری نقش فعال‌تری در محیط شهری ایفا کرده و پاسخگویی مناسبی به نیازهای شهروندان داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان، شهرداری را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری می کند.

شهردار شیرین سو در پایان ضمن تشکر از مشارکت شهروندان در توسعه پایدار شهری و پیشبرد پروژه‌های عمرانی، خدماتی و اجتماعی بیان داشت: شهرداری شیرین سو نیز در راستای ارج نهادن به حقوق شهروندی و نیز به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی فعلی ، اقدام به ارائه تسهیلات به شهروندان شیرین سو به شرح ذیل نموده است:

۱- کلیه شهروندان در صورت پرداخت عوارض خود تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به میزان ۳۰ درصد عوارض، تا پایان شهریورماه به میزان ۲۰ درصد عوارض و ۱۲ بهمن تا ۱۳ اسفند ۹۹ یه میزان ۱۰ درصد از تخفیف عوارض سطح شهری و کسب و پیشه و بهره مند می گردند

۲- کلیه شهروندان که مشمول جریمه ماده صد شده‌اند اگر جریمه خود را ظرف ۱۰ روز پرداخت نمایند به میزان ۲۵ درصد عوارض ساخت از تخفیف بهره مند می گردند.

۳- کلیه شهروندان که از یکم لغایت ۳۱ شهریور ماه سال جاری اقدام به دریافت پروانه ساختمانی نمایند به میزان ۲۵ درصد از تخفیف پروانه و ۱۲ بهمن لغایت ۱۲ اسفند اقدام نمایند از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند می گردند.

۴- در صورت اخذ پروانه ساختمانی به نام مددجوهای بهزیستی، افراد مذکور از تخفیف ۵۰ درصد کارکرد ماشین آلات بهره مند می شوند.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=61661
  • دیدگاه‌ها برای صدور رایگان پروانه ساختمانی برای افراد دارای معلولیت در شهرداری شیرین سو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.