• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

صحنه‌گردانان اصلی در حکومت آمریکا، لابی‌های سیاسی و مالی بانفوذ صهیونیستی هستند

  • کد خبر : 91096
  • 13 آبان 1399 - 16:24
صحنه‌گردانان اصلی در حکومت آمریکا، لابی‌های سیاسی و مالی بانفوذ صهیونیستی هستند

کیومرث سرمدی با بیان اینکه صحنه‌گردانان اصلی در حکومت آمریکا، لابی‌های مالی و سیاسی بانفوذ صهیونیست‌ها و یهودی‌های افراطی در امریکا هستند، گفت: با انتخاب ترامپ یا بایدن هیچ تفاوتی در نگاه دشمنی و کینه‌ورزی اینان به جمهوری اسلامی تغییر ایجاد نخواهد شد. کیومرث سرمدی واله، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو […]

کیومرث سرمدی با بیان اینکه صحنه‌گردانان اصلی در حکومت آمریکا، لابی‌های مالی و سیاسی بانفوذ صهیونیست‌ها و یهودی‌های افراطی در امریکا هستند، گفت: با انتخاب ترامپ یا بایدن هیچ تفاوتی در نگاه دشمنی و کینه‌ورزی اینان به جمهوری اسلامی تغییر ایجاد نخواهد شد.
کیومرث سرمدی واله، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به‌روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: در این راستا و رسالت انقلاب اسلامی نمادهایی به‌عنوان یوم‌الله داریم که ۱۳ آبان نمادی از استکبارستیزی است و همیشه نقش همه اقشار اعم از دانشگاهی و غیردانشگاهی، بازاری و مردم پررنگ است.
وی تصریح کرد: ۱۳ آبان هم خاطرات ایستادگی‌ها را زنده می‌کند و هم پیام عهد و پیمان با ولایت و دفاع از مظلومین دنیا به جهانیان می‌رساند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با تأکید بر حفظ روحیه استکبارستیزی در جامعه گفت: رسالت اصلی  جمهوری اسلامی ایران دفاع از ارزش‌ها و مظلومین دنیا است، یعنی یک اصل غیرقابل‌تجدید نظر است؛ البته این هم دیدگاه دینی و اعتقادی ما و هم رهبران انقلاب بوده و هست.
وی ادامه داد: در نظام امریکا چه با حاکمیت دمکرات باشد، چه جمهوری‌خواه، در سیاست و نگاه آن‌ها نسبت به جمهوری اسلامی و دین اسلام تفاوتی ندارد؛ ممکن است در روش‌های مبارزه با نهضت‌های بیداری در دنیا و مخصوصاً ایران تفاوت‌هایی وجود داشته باشد، اما مطمئناً با پیروزی بایدن یا ترامپ تفاوتی در سیاست آن‌ها نسبت با اسلامی ایران وجود ندارد.
سرمدی با بیا اینکه سیاست دولت آمریکا دفاع از کیان جعلی اسرائیل است، گفت: ما به‌عنوان تفکر ناب و کل جهان مقاومت اسلام معتقدیم که این‌ها غاصب هستند و تفاوتی ندارد که پیروز میدان ترامپ باشد یا بایدن.
وی با بیان اینکه صحنه‌گردانان اصلی در حکومت آمریکا، لابی‌های مالی و سیاسی بانفوذ صهیونیست‌ها و یهودی‌های افراطی در امریکا هستند، خاطرنشان کرد: ممکن است نمادشان ترامپ باشد یا بایدن، بنده معتقدم هیچ تفاوتی در نگاه دشمنی و کینه‌ورزی اینان به جمهوری اسلامی تغییر ایجاد نخواهد شد و طبیعتاً ما با پافشاری بر آرمان‌های انقلاب اسلامی تا اینجا توانسته‌ایم پیش برویم و بعد از این هم ماجرا همین گونه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ن
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91096
  • دیدگاه‌ها برای صحنه‌گردانان اصلی در حکومت آمریکا، لابی‌های سیاسی و مالی بانفوذ صهیونیستی هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.