• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
8
دادستان همدان مطرح کرد:

شکایت مردمی از نحوه مدیریت گرمخانه همدان

  • کد خبر : 193097
  • 19 مرداد 1402 - 21:19
شکایت مردمی از نحوه مدیریت گرمخانه همدان
دادسنان همدان گفت: مردم منطقه ای که گرمخانه در آن مکان واقع شده، از رفت و آمدهای وقت و بی وقت معتادین، نگران هستند و این موضوع را سبب تضعیف امنیت خود می بینند.

به گزارش عصر همدان؛  «حسن خانجانی موقر» در بازدید سرزده از گرمخانه همدان گفت: ضروری است تا ورود و خروج ها در هر لحظه به این گرمخانه و مشخصات افراد حاضر به طور کامل ثبت شود.

وی اظهار کرد: مردم منطقه ای که گرمخانه در آن وجود دارد، از رفت و آمدهای وقت و بی وقت معتادین حاضر در این مکان، نگران هستند و این موضوع را سبب تضعیف امنیت خود می بینند.

دادستان همدان همچنین تأکید کرد: طرح های جمع آوری معتادین باید مستمر اجرا شود تا مردم اثر آن را مشاهده کنند، نه اینکه با حضور در محلات مختلف شاهد گله مندی آنان از حضور معتادین باشیم.

خانجانی موقر ابراز امیدواری کرد: با دستورات صادره و همت نیروهای فراجا، به زودی طرح های مقابله با معتادین متجاهر بیشتر و مناسبتر شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=193097
  • دیدگاه‌ها برای شکایت مردمی از نحوه مدیریت گرمخانه همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.