• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

شهید همدانی در دوران دفاع مقدس بی بدیل و بی نظیر بود

  • کد خبر : 161471
  • 19 مرداد 1401 - 9:34
شهید همدانی در دوران دفاع مقدس بی بدیل و بی نظیر بود

در پی لجن پراکنی یکی از سران فتنه علیه قافله سالار شهدای مدافع حرم، شهید همدانی، گفتگوی عصرهمدان با شهید حاج میرزامحمد سلگی، فرمانده گردان ۱۵۲ لشگر انصارالحسین (ع) همدان در دوران دفاع مقدس در مورد حاج حسین همدانی را بازخوانی می کنیم. به گزارش عصرهمدان؛ حاج میرزا محمد سلگی، رزمنده همدانی به مناسبت چهارمین […]

در پی لجن پراکنی یکی از سران فتنه علیه قافله سالار شهدای مدافع حرم، شهید همدانی، گفتگوی عصرهمدان با شهید حاج میرزامحمد سلگی، فرمانده گردان ۱۵۲ لشگر انصارالحسین (ع) همدان در دوران دفاع مقدس در مورد حاج حسین همدانی را بازخوانی می کنیم.

به گزارش عصرهمدان؛ حاج میرزا محمد سلگی، رزمنده همدانی به مناسبت چهارمین سالگرد سردار حاج حسین همدانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان؛ با بیان اینکه نقش شهید همدانی در دوران دفاع مقدس بی بدیل و بی نظیر بود اظهار داشت: از ابتدای جنگ تا پایان جنگ همراه شهید همدانی بودم و از ابتدای ورودم به سپاه با ایشان آشنا شدم.

وی افزود: شهید همدانی از موسسین لشگر انصار الحسین (ع) استان همدان بودند و نقش ایشان نیز در لشگر انصار الحسین و در جبهه های کشور و بخصوص غرب کشور تعیین کننده بود.

این رزمنده و فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش شهید همدانی در سوریه عنوان کرد: نقش شهید همدانی در دفاع از حرم، حضور در سوریه و سازماندهی و کمک مستشاری در این کشور در پیروزی جببه مقاومت و شکست داعش بسیار اثر گذار بود.

فرمانده گردان ۱۵۲ لشگر انصارالحسین (ع) همدان در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: شهید همدانی یک نیروی توانمند، مدیری لایق و دارای خصوصیات رزمی مورد تایید همرزمان و نیرو های سپاه محمد رسول الله تهران بود.

سلگی در ادامه با اشاره دیگر خصوصیات و ویژگی های شهید همدانی بیان کرد: ایشان یک فرد انقلابی، متعهد، ولایی، مورد وثوق و در حوزه فرهنگی بسیار اثرگذار و نسبت به تکالیف متعهد بودند.

وی با بیان اینکه در بحران ها همیشه حضور داشت تاکید کرد: اوایل انقلاب در همدان با فعالیت گروهک های منافقین در میدان حضور داشت و بعد از انقلاب نیز در بحران ها و غائله هایی که فتنه گران به پا می کردند نقش خود را در سرکوب و خاموش کردن فتنه به خوبی ایفا می کرد و اقدامات ایشان زبانزد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=161471
  • دیدگاه‌ها برای شهید همدانی در دوران دفاع مقدس بی بدیل و بی نظیر بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.