• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
فرمانده سپاه نهاوند:

شهید سلیمانی پرورش‌یافته مکتب انقلاب است

  • کد خبر : 208834
  • 12 دی 1402 - 10:56
شهید سلیمانی پرورش‌یافته مکتب انقلاب است
فرمانده سپاه نهاوند گفت: برگزاری انتخاباتی حداکثری باعث ناامیدی دشمنان و خنثی شدن نقشه‌های آن‌ها می‌شود و وظیفه همه ما تحقق جهاد تبیین و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات است.

علی مختاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید سلیمانی گفت: همه زندگی ایشان برای ما حاوی درس و پیام است و ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهید سلیمانی باعث شده ایشان الگویی برای همه باشد.

وی افزود: شهید سلیمانی رشادت‌های بی‌نظیری برای اقتدار محور مقاومت انجام داد و دستاوردهای بی‌نظیری را به دست آورد.

مختاری اظهار داشت: شهید سلیمانی نمونه بارزی از مبارزان و فرزندان غیور مکتب انقلاب اسلامی و امام راحل است و یاد ایشان همواره در یادها خواهد ماند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: مردمی‌بودن و خدمت برای رضا خدا در کنار اخلاص و ایمان و شجاعت شخصیتی شاخص از سردار دل‌ها ایجاد کرده که محبوب همه مردم بود.

وی ادامه داد: امروز وظیفه ما ادامه دادن راه شهدای بزرگوار و غلبه بر نقشه‌های شوم دشمنان است که در این راه مکتب شهید سلیمانی نشان‌دهنده و راهنما است.

مختاری با اشاره به اینکه عمل به منویات مقام معظم رهبری از مهترین موارد مورد تاکید در وصیت‌نامه شهید سلیمانی است، افزود: امروز برای غلبه بر نقشه‌های دشمنان باید به فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی گوش دهیم چون ایشان باتدبیر و آگاهی نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: در شرایط فعلی و در آستانه انتخابات دشمنان نمی‌خواهند انتخابات پرشور برگزار شود و وظیفه ما روشنگری و تبیین شرایط برای جامعه است تا به یاری خدا انتخابات حداکثری داشته باشیم.

وی بیان داشت: در گام دوم انقلاب وظیفه ما تحقق جهاد تبیین مدنظر رهبر عزیز انقلاب اسلامی است و برای مشارکت حداکثری در انتخابات به‌عنوان یکی از مصادیق جهاد تبیین باید تلاش کنیم.

مختاری عنوان کرد: دشمنان در جنگ رسانه‌ای درصدد القای ناامیدی هستند و باید مراقب نقشه‌های شوم آن‌ها باشیم و چون دشمنی آن‌ها با انقلاب اسلامی تمامی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان هر کاری توانستند انجام دادند از غائله‌های قومی و منطقه‌ای تا فتنه‌ها، تحریم‌ها، دفاع مقدس، توطئه تجزیه کشور و توطئه‌های مختلف را انجام دادند ولی بازهم شکست خوردند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: باوجوداین همه دشمنی ولی به برکت حضور مردم درصحنه، رشادت‌های شهید سلیمانی و همه رزمندگان عزیز و با هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری امروز انقلاب اسلامی پیشرفت کرده و عزتمند است.

وی با اشاره به پیشرفت‌ها اظهار داشت: در شرایطی که کشور در اوایل انقلاب چیزی نداشت ولی به برکت خون مطهر شهدا و با تلاش فرزندان غیور و باایمان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف روبه‌جلو حرکت کردیم.

مختاری افزود: دشمنان برای این انتخابات هم برنامه دارند و نمی‌خواهند ایران قوی را ببینند چون انتخابات حداکثری باعث اتحاد و انسجام و قوی شدن کشور می‌شود.

وی در پایان گفت: باید مراقب باشیم و فریب جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمنان را نخوریم و مراقب فتنه‌های آن‌ها باشیم چون وقتی دشمنان در یک عرصه شکست می‌خورند به سراغ عرصه دیگر می‌روند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208834
  • دیدگاه‌ها برای شهید سلیمانی پرورش‌یافته مکتب انقلاب است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.