• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
امام‌جمعه نهاوند:

شهید سلیمانی مردمی و الگوی جبهه مقاومت است

  • کد خبر : 208453
  • 13 دی 1402 - 8:11
شهید سلیمانی مردمی و الگوی جبهه مقاومت است
امام‌جمعه نهاوند گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده ای مردمی، انقلابی، جهادی و با اخلاص و الگوی رزمندگان جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان گفت: شهید سلیمانی عزیز زحمات زیادی برای اقتدار جبهه مقاومت کشیدند و امروز این جبهه متحد و عزتمند در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند.

وی اظهار داشت: سردار سلیمانی با اقدامات جهادی و مدیریتی و به‌عنوان فرمانده ای با اخلاص و مؤمن و انقلابی بر قلوب مردم تأثیر می‌گذاشتند و راز محبوبیت ایشان همین مردمی بودن ایشان است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: منش رفتاری سردار دل‌ها و فعالیت‌های ایشان در مناطق مختلف و تلاش شبانه‌روزی و جهادی ایشان به‌عنوان الگویی برای جبهه مقاومت شناخته می‌شود. وی عنوان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ شهید سلیمانی نمونه بارزی از تربیت‌یافتگان مکتب انقلاب اسلامی و امام راحل هستند و در همه جهات انقلابی و جهادی عمل می‌کردند.

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از این محبوبیت و از تقویت جبهه مقاومت در منطقه که ضربات مهلکی بر پیکر آن‌ها وارد کرد به‌شدت ناراحت و هراس داشتند به همین دلیل ایشان را به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار با به شهادت رساندن شهید سلیمانی نشان داد که تا چه اندازه از مکتب سردار دل‌ها وحشت دارد و با این ترور ناجوانمردانه نفرت عمومی از استکبار جهانی چند برابر شد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان کشور بار دیگر خوی استکباری و ضد مقاومت خود را عیان کردند و نشان دادند هیچ‌گاه نمی‌خواهند محور مقاومت را قوی ببینند و دشمنی خود را بار دیگر نشان دادند.

وی اظهار داشت: به شهادت رساندن شهید سلیمانی بار دیگر حقانیت جبهه مقاومت را نشان داد و تشییع بی‌نظیر و میلیونی شهید سلیمانی اوج ارادت و عشق مردم منطقه به شهدای مقاومت را نشان داد.

حجت‌الاسلام مغیثی در پایان گفت: مردم منطقه نشان دادند چه رابطه عاطفی عمیقی با نمادهای مقاومت دارند و به یاری خدا راه و روش شهید سلیمانی باقدرت تداوم و تا نابودی دشمنان ادامه دارد.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208453
  • دیدگاه‌ها برای شهید سلیمانی مردمی و الگوی جبهه مقاومت است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.