• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

شهید سلیمانی در خط مقدم مقابله با استکبار قرار داشت/ به برکت انقلاب اسلامی و خون‌ شهدا ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد

  • کد خبر : 42394
  • 19 دی 1398 - 12:12
شهید سلیمانی در خط مقدم مقابله با استکبار قرار داشت/ به برکت انقلاب اسلامی و خون‌ شهدا ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد

آیت الله حبیب الله شعبانی با بیان اینکه مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی با قدرت ادامه می یابد و عزت شهید سلیمانی به خاطر در خط مقدم بودن ایشان در مبارزه با استکبار است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و خون‌ مطهر شهدا امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد، استکبار جهانی و امریکا […]

آیت الله حبیب الله شعبانی با بیان اینکه مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی با قدرت ادامه می یابد و عزت شهید سلیمانی به خاطر در خط مقدم بودن ایشان در مبارزه با استکبار است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و خون‌ مطهر شهدا امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد، استکبار جهانی و امریکا را تهدید و تهدید را عملی می کند.

به گزارش عصر همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در یادواره شهدای روحانی نهاوند با گرامیداشت یاد و نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهدا با خداوند معامله کردند و از همه هستی خود گذشتند.

وی اظهار داشت: عزت و اقتدار و امنیت امروز ما به برکت خون مطهر شهدا است و وظیفه ما تداوم و حزکت در این مراسم است.

آیت الله حبیب الله شعبانی افزود: کشور ما قبل از انقلاب وابسته بود و هیچ اراده و عزتی از خود نداشت ولی به برکت انقلاب اسلامی و خون‌ مطهر شهدا امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد، استکبار جهانی و امریکا را تهدید و تهدید را عملی می کند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی قدرت برتر منطقه است، بیان کرد: سالها مذاکره کردیم ولی سردمداران غرب تعهدی به مذاکرات و تعهدات ندارد و فقط زبان اقتدار را می فهمند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز بیانات رهبر انقلاب لرزه بر اندام صهیونیست ها و امریکایی ها می اندازد، گفت: دشمنان می دانند کشور ما با دیگر کشورهای منطقه فرق دارد و با قدرت در مقابل انها و ظالمان ایستاده است.

آیت الله شعبانی با تاکید براینکه حرف قرآن مبارزه با ظالم و نترسیدن از قدرتهای استکباری و مقاومت است اظهار داشت: امروز به حدی از قدرت رسیده ایم که در مقابل تهدیدات دشمن با قدرت و صلابت ایستادگی می‌کنیم و جواب انها را می دهیم.

وی با اشاره به شهادت شهدای سرافرازی که از اول انقلاب به شهادت رسیدند، افزود: مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی با قدرت ادامه می یابد و در مراسم تشییع شهید سلیمانی که با چه شکوهی در سراسر کشور برگزار شد، همه دیدند مردم چه عشق و ارادتی به شهدا دارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: کسانی مانند شهید سلیمانی که در مقابل استکبار و ظلم ایستادند نزد مردم عزیز و عزتمند هستند چون در خط مبارزه با طاغوت هستند.

وی گفت: ولایتمداری و تبعیت شهید سلیمانی از ولی فقیه باعث عزیز شدن این شهید سرافراز شد و سرانجام دعای ایشان برای پیوستن به خیل عظیم شهدا مستجاب شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42394
  • دیدگاه‌ها برای شهید سلیمانی در خط مقدم مقابله با استکبار قرار داشت/ به برکت انقلاب اسلامی و خون‌ شهدا ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.