• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

شهرستان بهار زیرنظر هیچ شهر دیگری نخواهد رفت

  • کد خبر : 175740
  • 30 دی 1401 - 16:09
شهرستان بهار زیرنظر هیچ شهر دیگری نخواهد رفت

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه مجموعه شهری همدان ارتباطی با حریم سیاسی شهرستان بهار ندارد، گفت: مردم بهار بدانند شهرستان بهار یک شهرستان مستقل بوده و خواهد بود و زیرنظر هیچ شهر دیگری نخواهد رفت. به گزارش عصرهمدان؛ ایوب اسداللهی چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه در جمع خبرنگاران شهرستان بهار، اظهار کرد: اینکه […]

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه مجموعه شهری همدان ارتباطی با حریم سیاسی شهرستان بهار ندارد، گفت: مردم بهار بدانند شهرستان بهار یک شهرستان مستقل بوده و خواهد بود و زیرنظر هیچ شهر دیگری نخواهد رفت.

به گزارش عصرهمدان؛ ایوب اسداللهی چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه در جمع خبرنگاران شهرستان بهار، اظهار کرد: اینکه شهرستان بهار از لحاظ استقلال سیاسی زیرنظر همدان یا شهر دیگری برود، چنین چیزی در مجموعه شهری همدان مطرح نیست، بهار یک شهرستان مستقل سیاسی بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به طرح مجموعه شهری همدان تصریح کرد: مجموعه شهری در رابطه با تأثیرگیری و تبادل اقتصادی، اجتماعی و زمان بحران بوده که به طور مثال در بحث بحران آب همدان، از شهرهای همجوار مشکل بحران آب همدان مرتفع شد و شهرستان بهار به کمک همدان آمد و چاه‌های کشاورزی خود را برای تأمین آب شرب در اختیار این شهر گذاشت.

اسداللهی خاطرنشان کرد: از دیگر تبادلات در بحث مجموعه شهری می توان به کارگرانی که هر روز از سمت شهر همدان برای اشتغال به سمت لالجین می‌آیند، اشاره کرد که این تبادلات اقتصادی و اجتماعی و خدماتی که به یکدیگر ارائه می‌دهند، بحث مجموعه شهری را تعریف می‌کند.

وی در ادامه در رابطه با طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بهار مطرح کرد: شهرستان بهار در رابطه با تأمین زمین دارای عقب افتادگی‌هایی بوده و نیاز زمین با سرعت کافی تأمین نشده که با دستور استاندارد و ورود فرماندار توافقات زمین طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سرعت بالاتری گرفته و امیدواریم این توافقات به زودی نهایی و اراضی لازم به محدوده شهر الحاق و عملیات اجرایی طرح آغاز شود.

اسداللهی با اشاره به پروژه ۱۹۲ واحدی شهر بهار نیز گفت: جمع آوری فونداسیون طرح توسط بنیاد مسکن در حال انجام بوده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و افرادی که در این رابطه نسبت به واریز پول خود اقدام کرده اند، در این پروژه ساماندهی می‌شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=175740
  • دیدگاه‌ها برای شهرستان بهار زیرنظر هیچ شهر دیگری نخواهد رفت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.