• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

شهردار گیان استعفا داد

  • کد خبر : 72996
  • 08 تیر 1399 - 12:50
شهردار گیان استعفا داد

علی جلالی شهردار گیان با انتشار متنی استعفای خود از این سمت را اعلام کرد. به گزارش عصر همدان؛ علی جلالی که در آبان ماه سال ۹۶ توسط شورای شهر گیان به‌عنوان شهردار این شهر انتخاب‌شده بود با منتشر کردن متنی اعلام کرد از این سمت استعفا کرده است. البته نیمه‌های خرداد امسال بود که […]

علی جلالی شهردار گیان با انتشار متنی استعفای خود از این سمت را اعلام کرد.

به گزارش عصر همدان؛ علی جلالی که در آبان ماه سال ۹۶ توسط شورای شهر گیان به‌عنوان شهردار این شهر انتخاب‌شده بود با منتشر کردن متنی اعلام کرد از این سمت استعفا کرده است.

البته نیمه‌های خرداد امسال بود که اعلام شد جلالی با ۴ رأی شورای شهر استیضاح شده است ولی ظاهراً این رأی مورد تأیید کمیته انطباق قرار نگرفته است.

باوجود این بحث‌ها شهردار گیان اعلام کرد که به خاطر مساعد نبودن شرایط خدمت در این شهر از سمت خود استعفا داده است.

علی جلالی در پیامی که برای این رسانه فرستاده در مورد استعفایش نوشته است:

ضمن تقدیر و تشکر از همشهریان گیانی، همکاران شهرداری، امام‌جمعه محترم، بخشدار و فرماندار محترم، نیروهای بسیجی، جوانان عزیز گیانی، ادارات مختلف و کلیه مسئولین که طی خدمتگزاری در شهرداری گیان با این‌جانب همکاری و مساعدت داشته‌اند که درنهایت منتج به تهیه طرح‌ها زیرساختی و اجرای فازهای مختلف عمرانی در شهر و سراب گیان گردید ولیکن نظر به اینکه شرایط ادامه خدمت در این شهر زیبا و گردشگری برای این‌جانب مقدور نیست، لذا استعفا را تقدیم حضور مسئولین نموده و امیدوارم به‌دوراز هرگونه سلیقه کاری و سیاسی بازی شاهد رشد و توسعه همه‌جانبه شهر گردشگری گیان باشیم و از همه عزیزان، همشهریان و مسئولین طلب حلالیت می‌طلبم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=72996
  • دیدگاه‌ها برای شهردار گیان استعفا داد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.