• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

شهردار بهار هفته آینده معرفی می شود

  • کد خبر : 21061
  • 27 شهریور 1398 - 10:50
شهردار بهار هفته آینده معرفی می شود

رئیس شورای شهر بهار از معرفی شهردار بهار طی هفته آتی خبر داد. حسین فیض الهی رئیس شورای شهر بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: جلسات متعددی با اعضای شورای شهر برگزار کرده ایم و گزینه های مختلفی را برای تصدی سمت شهرداری بهار در نظر گرفته ایم و در نهایت روی چند […]

رئیس شورای شهر بهار از معرفی شهردار بهار طی هفته آتی خبر داد.

حسین فیض الهی رئیس شورای شهر بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: جلسات متعددی با اعضای شورای شهر برگزار کرده ایم و گزینه های مختلفی را برای تصدی سمت شهرداری بهار در نظر گرفته ایم و در نهایت روی چند گزینه به نظر قطعی رسیده ایم و با خود این افراد نیز به نتایجی رسیده ایم و در طی هفته آتی با رای گیری و نظر اکثریت اعضای شورا شهردار جدید شهر بهار معرفی خواهد شد.

فیض الهی در خصوص بومی بودن شهردار گفت: در بین این افراد هم بومی وجود دارد و هم غیر بومی؛ اما آنچه که بیش از همه برای ما مهم است این است که فرد انتخابی از بدنه شهرداری باشد تا به طور کامل به قوانین شهرداری مسلط باشد.

وی ادامه داد: پاکدستی، مردمدار بودن و داشتن برنامه مدون برای پیشرفت شهر بهار از جمله ویژگی هایی است که ما در انتخاب خود مد نظر قرار داده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا از اعضای شورای فعلی یا سابق در بین گزینه ها وجود دارد یا خیر؟» گفت: در ابتدا با یکی از اعضا در این باره صحبت شد و این پیشنهاد مطرح شد ولی وی این پیشنهاد را نپذیرفت و تصمیم بر این شد که شهردار از بدنه خود شهرداری باشد تا به طور کامل به قوانین و چگونگی تامین منابع مالی اشراف داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=21061
  • دیدگاه‌ها برای شهردار بهار هفته آینده معرفی می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.