• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

شهرداری ها برای ایجاد درآمد پایدار، سرمایه گذاری بلند مدت انجام دهند

  • کد خبر : 156494
  • 04 تیر 1401 - 8:38
شهرداری ها برای ایجاد درآمد پایدار، سرمایه گذاری بلند مدت انجام دهند

روح الله نباتی گفت: شهرداری ها برای ایجاد درآمد و تامین هزینه های مورد نیاز خود، باید با سرمایه گذاری بلند مدت و فعالیت در امور اقتصادی، خودکفا باشند. به گزارش عصرهمدان؛ روح الله نباتی، فرماندار شهرستان بهار با همراهی امام‌جمعه مهاجران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مهاجران از چندین طرح عمرانی این شهر […]

روح الله نباتی گفت: شهرداری ها برای ایجاد درآمد و تامین هزینه های مورد نیاز خود، باید با سرمایه گذاری بلند مدت و فعالیت در امور اقتصادی، خودکفا باشند.

به گزارش عصرهمدان؛ روح الله نباتی، فرماندار شهرستان بهار با همراهی امام‌جمعه مهاجران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مهاجران از چندین طرح عمرانی این شهر بازدید نمودند.

فرماندار بهار در بازدید از طرح های عمرانی شهر مهاجران عنوان کرد: طرح های عمرانی پیش بینی شده در شهر مهاجران عملیاتی و اجرایی شود.

روح اله نباتی اظهار کرد: اعتبارات تخصیصی به شهرداری ها برای بهسازی و توسعه شهر کفایت نمیکند و حمایت و همراهی مردم عزیز به ویژه خیرین را می‌طلبد.

نباتی گفت: شهرداریها برای ایجاد درآمد و تامین هزینه های مورد نیاز باید با سرمایه گذاری بلند مدت و فعالیت در امور اقتصادی، خودکفا باشند.

طرح جمع آوری آبهای سطحی و هدایت فاضلاب شهری ،طرح تسطیح و بیس ریزی و آماده سازی اسفالت کوچه ها ،مراحل تکمیل ساختمان آتش نشانی، زمین چمن ورزشی از جمله مواردی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=156494
  • دیدگاه‌ها برای شهرداری ها برای ایجاد درآمد پایدار، سرمایه گذاری بلند مدت انجام دهند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.