• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5
شهردار ملایر:

شهربازی بزرگ سرپوشیده در ملایر ساخته می‌شود

  • کد خبر : 192784
  • 18 مرداد 1402 - 10:28
شهربازی بزرگ سرپوشیده در ملایر ساخته می‌شود
شهردار ملایر گفت: یک شهربازی سرپوشیده با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در ملایر ساخته می‌شود.

به گزارش عصر همدان؛ مجید فرجی در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به اقدامات شهرداری ملایر در راستای نشاط اجتماعی اظهار کرد: در دوره اخیر در حوزه های عمرانی تلاش های ویژه ای در سطح شهر ملایر انجام شده است.

وی افزود: در راستای نشاط اجتماعی یک شهربازی مسقف در مساحت ۲ هزار متر مربع در ملایر استارت زده می شود  و برای اجرای این طرح پ یگیری های فراوانی انجام شده است.

شهردار ملایر با اشاره به مکان اجرای این پروژه بیان کرد: با اقدامات و بررسی های انجام شده این پروژه در بام ملایر یا مینی ورلد استارت اجرایی می شود.

وی بیان کرد: اجرای این طرح در  راستای شادی و نشاط جامعه و بخصوص برای قشر  جوان ملایر است، تصریح کرد: با اجرای این پروژه محلی مناسب برای  تخلیه انرژی جوانی بوجود می‌آید و در کنار جاذبه های گردشگری مینی ورلد و با ملایر م تواند در جذب گردشگر موثر باشد.

فرجی به افتتاح از آب نمای کف خشک مینی ورلد اشاره کرد و گفت: در راستای نشاط اجتماعی و با تلاش های انجام شده بزرگترین آبنمای کف خشک در هفته دولت به بهره برادری می رسد.

وی با بیان اینکه اعتبار اجرای شهربازی سرپوشیده ۴۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: برای ساختاین آبنمای کف خشک  سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده که به قیمت امروز حدود ۷۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192784
  • دیدگاه‌ها برای شهربازی بزرگ سرپوشیده در ملایر ساخته می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.