• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

شهادت سپهبد سلیمانی ضعفی در جبهه مقاومت بوجود نمی آورد/ اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه همه مسائل را به خوبی رصد کنند

  • کد خبر : 41430
  • 15 دی 1398 - 16:46
شهادت سپهبد سلیمانی ضعفی در جبهه مقاومت بوجود نمی آورد/ اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه همه مسائل را به خوبی رصد کنند

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی با بیان اینکه با شهادت سپهبد سلیمانی ضعفی در جبهه مقاومت به وجود نخواهد آمد، گفت: امروز همه ما وظیفه داریم تا محور مقاومت را تقویت کنیم. به گزارش عصر همدان؛ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در تجمع طلاب حوزه علمیه همدان که ظهر امروز به مناسبت […]

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی با بیان اینکه با شهادت سپهبد سلیمانی ضعفی در جبهه مقاومت به وجود نخواهد آمد، گفت: امروز همه ما وظیفه داریم تا محور مقاومت را تقویت کنیم.

به گزارش عصر همدان؛ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در تجمع طلاب حوزه علمیه همدان که ظهر امروز به مناسبت محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در حمله به کاروان حاج قاسم سلیمانی و تیم همراه وی برگزار شد، اظهار داشت: ما باید از شهادت بزرگانی همچون شهید قاسم سلیمانی درس عبرت بگیریم.

وی افزود: در قیامت حاج قاسم سلیمانی‌ها و ما را می آوردند و آن زمان به ما می‌گویند این افراد از جان خود برای اسلام گذشتند شما چه کردید؟

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سردار سلیمانی‌ها با انتخاب مسیر درست، توانستند به آنجایی که لیاقت دارند دست یابند، عنوان کرد: با شهادت سپهبد سلیمانی ضعفی در جبهه مقاومت به وجود نخواهد آمد و امروز همه ما وظیفه داریم تا محور مقاومت را تقویت کنیم.

آیت الله موسوی اصفهانی تاکید کرد: باید تا رساندن این پرچم خون بار به دست با کفایت حضرت مهدی (عج) استقامت کنیم.

وی عنوان کرد: دشمن بداند که ملت ما از شهادت هیچ‌ترس و واهمه ای ندارد و حضور مردم در صحنه ها و عزاداری برای سردار سلیمانی این را ثابت می‌کند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه مستضعفان عالم و مردم کشورمان از شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی ناراحت شدند، تصریح کرد: البته برخی هم برخلاف مردم ایران حرف می زنند و باید به آنها گفت علاوه بر اینکه شما لیاقت ندارید انقلاب هم به شما هیچ نیازی ندارد.

مدیر حوزه‌های علیمه همدان با بیان اینکه امام خمینی ره در اوایل انقلاب ۷۲ نفر از یاران خود را از دست داد، گفت: با شهادت سردار سلیمانی نه تنها ملت ما خسته نمی شوند بلکه متحد تر هم می شوند.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه تفکر غربگرایی در کشور به انقلاب ضربه زده است، عنوان کرد: باید برای حل مشکلات داخلی نگاهمان به ظرفیت های داخلی
کشور باشد و در طول ۴۰ سال گذاشته هر کجا استقامت و بر توان خود تکیه کردیم پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه دشمن از وحدت ما باید بفهمد که راه شهدا را ادامه خواهیم داد، اظهار کرد: سردار سلیمانی تمام وجود خود را برای نجات مستضعفان عالم گذاشت و با شهادتش پاداش این خدمت را گرفت.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه همه مسائل را به خوبی رصد کنند، گفت: اگر فردی خیانت کرد و پای خود را کج گذاشت، در هر مقام و منصبی که باشد باید به اشد مجازات برسد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41430
  • دیدگاه‌ها برای شهادت سپهبد سلیمانی ضعفی در جبهه مقاومت بوجود نمی آورد/ اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه همه مسائل را به خوبی رصد کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.