• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

شهادت سپهبد سلیمانی جنایت علیه انسانیت و آزادگی است/ انتقام ها باعث خروج آمریکا از منطقه خواهد شد

  • کد خبر : 42369
  • 19 دی 1398 - 10:07
شهادت سپهبد سلیمانی جنایت علیه انسانیت و آزادگی است/ انتقام ها باعث خروج آمریکا از منطقه خواهد شد

سرهنگ داود مهدوی با بیان اینکه شهادت سپهبد سلیمانی لکه ننگی بر دامان حقوق بشر آمریکایی است، گفت: سپاه، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران سخت ترین انتقامها را از جبهه استکبار خواهد گرفت و موشک باران کردن پایگاه آمریکا در عراق فقط یک سیلی بود. فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رزن در گفتگو با […]

سرهنگ داود مهدوی با بیان اینکه شهادت سپهبد سلیمانی لکه ننگی بر دامان حقوق بشر آمریکایی است، گفت: سپاه، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران سخت ترین انتقامها را از جبهه استکبار خواهد گرفت و موشک باران کردن پایگاه آمریکا در عراق فقط یک سیلی بود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد:سردار شهید سپهبد سلیمانی علاوه اینکه توانست از نفوذ دشمن تکفیری به داخل کشور جلوگیری کند به لنگرگاه امنیت در غرب آسیا و جهان اسلام بدل شد.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار خدمات بی نظیری به اسلام و مسلمین ارائه کرد، عنوان کرد: هیچ شک و تردیدی در این نیست که این معمار امنیت بزرگترین سد در مقابل اقدامات جهنمی استکبار جهانی در دنیای اسلام بودند.

مهدوی استقلال و آزادگی را بزرگترین نعمت بشر عنوان کرد و افزود:بزرگترین کسی که برای احیا استقلال و حریت جهان اسلام پا در عرصه میدان عمل گذاشت سپهبد شهید سلمانی بود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن زندگی و روش مدیریتی این شهید سرافراز را اسوه و نماد آزادگی برشمرد و ادامه داد:آمریکا با این اقدام وحشیانه در حق انسانیت و آزادگی مرتکب جنایت شد.

وی جنایت علیه بشریت را مستوجب تقاص و انتقام سخت دانست و تصریح کرد: سپاه، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران سخت ترین انتقامها را از جبهه استکبار خواهد گرفت و موشک باران کردن پایگاه آمریکا در عراق فقط یک سیلی بود.

مهدوی آزادگی و انسانیت را ایستادن در برابر دشمنان خداوند دانست و گفت: ما با گرفتن انتقام خون این شهید سرافراز راه را برجنایت های بعدی آمریکا بستیم و در آینده هم با انتقام های سخت تر باعث خروج آمریکا از منطقه خواهیم شد.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=42369
  • دیدگاه‌ها برای شهادت سپهبد سلیمانی جنایت علیه انسانیت و آزادگی است/ انتقام ها باعث خروج آمریکا از منطقه خواهد شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.