• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

شهادت سردار سلیمانی نشان داد که پیروی از ولایت راه رستگاری است

  • کد خبر : 98450
  • 10 دی 1399 - 12:33
شهادت سردار سلیمانی نشان داد که پیروی از ولایت راه رستگاری است

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده، با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و حماسه ۹ دی، گفت: سردار سلیمانی با شهادتش به ما فهماند که پیروی از ولایت راه رستگاری است. حجت الاسلام و المسلمین محمد علی ارزنده امام جمعه شهر بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، ۹ دی را روز میثاق با ولایت و روز […]

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده، با گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و حماسه ۹ دی، گفت: سردار سلیمانی با شهادتش به ما فهماند که پیروی از ولایت راه رستگاری است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی ارزنده امام جمعه شهر بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، ۹ دی را روز میثاق با ولایت و روز بصیرت برشمرد و با اشاره به مقارنت روز ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: تمام شوربختی آن کسانی که فتنه را به وجود آوردند و هشت ماه مردم را در کوچه و خیابان ریختند این بود که از ولایت فاصله گرفته و در مقابل ولایت ایستادند، اما سردار سلیمانی هم زبانی، هم عملی و هم با شهادتش به ما فهماند که پیروی از ولایت راه رستگاری است.

امام جمعه شهر بهار با اشاره به سخنان سردار سلیمانی در ولایت پذیری گفت: سردار سلیمانی در جایی سه بار قسم یاد کرد و فرمود که راه عاقبت به خیری راه ولایت پذیری است و در آخر هم دیدیم که اگر کسی واقعاً در صراط مستقیم ولایت قدم برادرد و حتی اگر بدنش قطعه قطعه هم شود خداوند عزتی به او می دهد که پس از مرگش هر کسی از هر جناحی از هر صنفی، کوچک و بزرگ، مرد و زن، پیر و جوان به او عرض ارادت می کنند.

حجت الاسلام ارزنده تصریح کرد: شهادت سردار و حماسه ۹ دی نشان می‌دهد که هرکه با آل علی و ولایت در افتاد عاقبت بدبختی و روسیاهی روزی اش می شود و هر که با ولایت همراهی کند عاقبت به خیری روزیش می‌شود.

وی افزود: نه دی به ما فهماند که اگر کسی کوچکترین زاویه ای با ولایت بگیرد حتی اگر ۱۰ سال و ۲۰ سال هم از آن بگذرد عاقبت باطنش بیرون می ریزد وهمه چیز آشکار می‌شود، مردم ما هم بارها ثابت کرده اند که اگرچه شاید چند روزی با تبلیغات دشمن راه‌شان تغییر کند؛ اما در نهایت به صراط مستقیم بازمی‌گردند و روسیاهی به کسانی که مخالف نظام ما هستند خواهد ماند.

امام جمعه بهار در ادامه به شخصیت سردار سلیمانی اشاره کرد و ولایت مداری و اخلاص را مهمترین شاخصه او دانست و اظهار داشت: سردار سلیمانی خودش را همواره سرباز نظام و انقلاب می دانست و به نمادی برای مبارزه علیه داعش و استکبار تبدیل شده بود و پس از شهادتش تابلویی برای تمام دنیا شد که مسیر درست را نشان می داد.

حجت الاسلام ارزنده ادامه داد: می‌بینیم که در دنیا اگر سران استکبار و اشخاص مهم و سیاست مداران از دنیا بروند آب از آب تکان نمی خورد، اما دیدیم که با شهادت سردار چه غوغایی در دنیا به پا شد.

امام جمعه بهار اذعان داشت: آمریکا در نظر خود سردار سلیمانی را از نظر فیزیکی از مسیر برداشت؛ اما دیدیم که پس از شهادتش بیش از پیش حرکت ها در دنیا شدت گرفت و شهادت سردار سلیمانی باعث اتحاد بیشتر بین آزادی‌خواهان جهان شد.

وی افزود: اگر تا قبل از شهادت سردار سلیمانی آمریکا در عراق جولانی می داد اما الان به جایی رسیده که مجبور است نیروهایش را از عراق بیرون کند و امروز پایگاه هایش را از عراق جمع می کند و این همان پیام ایستادگی و مقاومت از سوی سردار سلیمانی است.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=98450
  • دیدگاه‌ها برای شهادت سردار سلیمانی نشان داد که پیروی از ولایت راه رستگاری است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.